سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی/ تصویب گزارش عملکرد بودجه و تراز مالی دانشگاه

سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، به ریاست آیت آلله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات امنا و هیات موسس و با حضور  آیت الله سید حسن خمینی، دکتر حمید میرزاده، دکتر عبدالله جاسبی، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، دکتر عزیزی، دکتر یزدی صمدی و نمایندگان وزرای علوم،تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. 

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه که معاونان و اعضای هیات رئیسه دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر میرزاده با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت ضمن تشکر از اعضای هیات امنا ابراز امیدواری کرد که این جلسه برای تداوم و تحقق اهداف دانشگاه موثر باشد.

در این جلسه بعد از ارائه گزارش از سوی معاونان و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد که مورد توجه اعضای هیات امنا قرار گرفت، گزارش عملکرد بودجه، صورت مالی و تراز مالی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1394 ارائه شد.

این گزارش که به تایید خزانه دار و حسابرس و نیز کارگروه منتخب هیات امنا رسیده بود با اتفاق آراء در هیات امنا به تصویب رسید.

همچنین به موجب گزارش عملکرد بودجه و تراز مالی سال 1394 که از سوی دکتر رهنما معاون برنامه ریزی و دکتر احسانی معاون اداری و مالی دانشگاه ارائه شد، اندوخته مثبت رشد و توسعه این دانشگاه بالغ بر ۵۶۷ میلیارد تومان بوده است که صرف تکمیل طرح های عمرانی دانشگاه شده است.

20103

کد خبر: 677811

وب گردی

وب گردی