خوش خبر: عجله ای برای انتخاب سرمربی نداریم/لوزانو در لیست انتخابی فدراسیون/ والیبالیست های حرفه ای مرزی برای فعالیت ندارند

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: طبق جلساتی که با رییس فدراسیون داشتیم به این نتیجه رسیدیم که نباید در این خصوص عجله کنیم چرا که فردی را که می خواهیم انتخاب کنیم باید تا المپیک 2020 ما را همراهی کند.

امیر خوش خبر در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم ملی والیبال ایران گفت: طبق جلساتی که با رییس فدراسیون داشتیم به این نتیجه رسیدیم که نباید در این خصوص عجله کنیم چرا که فردی که می خواهیم انتخاب کنیم باید تا المپیک 2020 ما را همراهی کند در واقع باید توانا و شایسته باشد. کسی باشد که بتواند به خوبی بازیکنان را جایگزین کرده و تیم ملی را جمع کند. از این رو بررسی های مختلفی روی گزینه های خود داریم.

او افزود: لوزانو نیز در لیست گزینه های ما قرار دارد و در حال بررسی هستیم لوزانو هم مانند سایر گزینه ها با ما قراردادی ندارد و باید برای ادامه کار و یا انتخاب مورد بررسی قرار گیرد. جواب بررسی ها هم پس از تصمیم نهایی داورزنی، اعلام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال با توجه به اعلام شدن برنامه لیگ جهانی 2017 اظهار داشت: برنامه های تیم ملی منوط به حضور سرمربی است، سرمربی تیم ملی باید انتخاب شود و برنامه های خود را در اختیار فدراسیون بگذارد و بعد از بررسی در کمیته فنی برنامه های تیم ملی اعلام خواهد شد.

خوش خبر در ادامه گفت: طی چند سالی که به عنوان سرپرست تیم ملی در خدمت فدراسیون بودم روال بر این بود ککه برنامه های تیم ملی از اسفند ماه کلید می خورد، اما در مجموع هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و همه چیز به برنامه های سرمربی تیم ملی بستگی دارد.

امیر خوش خبر در خصوص حضور والیبالیست ها در خارج از کشور گفت: حضور والیبالیست های تیم ملی در لیگ های کشورهای دیگر به خصوص اروپا هیچ ممنوعیتی ندارد چرا که حضور آنان در لیگ های کشور های اروپایی تجربه آن ها را بالا می برد و از طرفی هم می توانند با شناخت بر روی بازیکنان خارجی به تیم ملی کمک کنند.

وی تصریح کرد: حضور سعید معروف در روبین کازان روسیه یک نمونه بارز بود، زیرا سعید معروف توانست با این تیم باشگاهی قهرمان اروپا شود و تجربه بسیار خوبی را کسب کند. با این وجود هیچی ممنوعیتی برای والیبالیست ها تیم ملی وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: والیبال جو آرامی دارد و امیدواریم لیگ بسیار خوبی را در این فصل مشاهده کنیم. اگر لیگ خوبی داشته باشیم قطعا تیم ملی منسجمی را هم خواهیم داشت.

605/602

کد خبر: 677828

وب گردی

وب گردی