عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساله (FATF) در کشور، گفت: به طور قطع دولت در اجرای(FATF) با اجازه رهبری اقدام خواهد کرد و این مساله به صورت قانونی انجام می شود.

به گزارش ایسکانیوز غلامرضا کاتب چهارشنبه شب در جشنواره شهید رجایی استان سمنان در سالن تامین اجتماعی این شهر، با انتقاد از سرگرم شدن جامعه و کشور به مساله(FATF) از این موضوع به عنوان یک مساله حاشیه ای یاد کرد و گفت: دولت درباره اجرای این موضوع هیچ تصمیمی نگرفته و به طور قطع برای اجرا از رهبری معظم انقلاب اجازه خواهد گرفت و به صورت قانونی انجام می شود.
وی تاکید کرد: عده ای در کشور به این موضوع دامن زده اند و همه را سرگرم کرده اند.
کاتب با بیان اینکه مگر ما بیکار هستیم که مردم را سرگرم چنین مسائلی می کنیم، افزود: امروز پرداختن به مسائل حاشیه ای هیچ سودی برای نظام، کشور، مردم و رهبری ندارد و باید از این مباحث پرهیز کرد.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم مطمئن باشند هر جا که کار از مسیر قانونی خارج شود، مجلس شورای اسلامی و دیگر نهاد های نظارتی با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.
کاتب افزود: در حالی که دنیا در حال حرکت شتابان به سوی رشد و توسعه و پیشرفت است، ما سرگرم مسائل حاشیه ای هستیم.
وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر اداره کشور با هزینه سنگین امکان پذیر نیست، اظهار کرد: امسال اعتبارات هزینه ای و جاری کشور در قانون بودجه 208 هزار میلیارد تومان است که بعید است بتوانیم این رقم درآمد داشته باشیم تا به این میزان اعتبار برسیم و این یعنی اینکه کشور با هزینه سنگین قابل اداره کردن نیست.
کاتب با بیان اینکه اگر همین روند ادامه یابد، در پنج سال آینده هزینه اداره کشور به حدود 340 تا 400 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: همه ما باید بدانیم که تاثیر مدیریتی ما بر آینده کشور، نظام و خود ماست و روزی به خود ما برمی گردد.
وی افزود: باید بپذیریم فشار زیادی از سوی دشمنان بر روی دوش ما است و باید با تفکر و تعقل کار کنیم و در جهت رشد و توسعه و سازندگی کشور تلاش نماییم.
کاتب با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی در گسترش فرهنگ کار در جامعه، گفت: امروز بزرگترین راه مبارزه با استکبار و آمریکا، کار و تلاش در جامعه به همراه تفکر و تعقل است.
دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه ما باید در کنار سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، به تکلیف خود برای تحقق این گفتمان رهبری انقلاب عمل کنیم و خود را در برابر آن متعهد بدانیم، تصریح کرد: صرف شعار مرگ بر آمریکا گفتمان رهبر انقلاب تحقق نمی یابد، افزود: باید فرهنگ کار و تلاش به همراه تفکر و عقلانیت در جامعه گسترش و ترویج یابد.
وی یکی از چالش های بزرگ جامعه را کار کردن زیاد بدون داشتن تفکر اعلام کرد و گفت: یکی از روحیات ارزشمند و تفکرات شهید رجایی کار به همراه تفکر و عقلانیت به تمام معنا بود.
کاتب افزود: اگر تفکر و تعقلی که در شهید رجایی وجود داشت در جامعه امروز و در همه وجود داشته باشد، شاهد وضعیت بهتری می بودیم.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در زمان حاضر، گفت: امروز همه ما مکلف به خدمت گزاری به مردم هستیم و برای تحقق این امر نیز باید تفکر شهید رجایی را در بخش مدیریتی و اجرایی کشور عملیاتی و به رونق اقتصادی و شرایط خروج از رکود فکر کنیم و از وارد شدن به مسائل حاشیه ای پرهیز نماییم.
کاتب افزود: همه ما نسبت به انقلاب و کشور و نظام خود را متعهد می دانیم و باید در جهت رشد و توسعه و تعالی و سازندگی گام برداریم.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت کند کشور در زمینه های مختلف به نسبت دیگر کشورها، گفت: به عنوان نمونه در قانون برنامه تکلیف شده تا دولت و وزارت ارتباطات، دولت الکترونیک را راه اندازی و مبادلات مالی و پولی در سایه دولت الکترونیک و فضای اینترنتی و فضای مجازی باشد.

201/201

کد خبر: 677879

وب گردی

وب گردی