منصوریان:  بازی فردا برد و باخت دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ در سه روزی که از بازی با ماشین‌سازی فرصت داشتیم تلاش کردیم از نظر روحی به حد ایده‌آ‌ل برسانیم.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به بهادر عبدی بابت فوت پدر و مادرش و آقای حمیسی به دلیل فوت پدرش تسلیت می‌گویم. درباره بازی فردا باید بگویم از نظر روحی و فیزیکی آماده هستیم. در سه روزی که از بازی با ماشین‌سازی فرصت داشتیم تلاش کردیم از نظر روحی به حد ایده‌آ‌ل برسانیم.

وی افزود: دوستان من در گروه آنالیز باشگاه استقلال دقت عمل زیادی به خرج دادند و از هفته های قبل می‌دانستند که روز جمعه باید به مصاف پرسپولیس برویم. ما با این تیم رقیب هستیم اما در مستطیل سبز ولی در بیرون از زمین با هم کاملا دوست هستیم. تیم رقیب کادر فنی بسیار خوب و قوی دارد و همیشه گفته‌ام برانکو چون شش سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده من به او ارادت خاصی دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که پرسپولیس سال گذشته استقلال را با 4 گل شکست داد و شما هم با نفت تهران مانع قهرمانی پرسپولیس شدید و آیا این دو اتفاق تأثیری در نتیجه مسابقه فردا دارد یا خیر، گفت: این مسابقه شاید برای هواداران استقلال و پرسپولیس خیلی جذابیت داشته باشد اما برای من و برانکو مسئله کاملا فرق می‌کند. نتیجه نه به عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته ربط دارد و نه به چیز دیگری. مطمئن باشید نتایج هفته‌های اخیر استقلال و پرسپولیس دلیلی برای برد یک تیم در مسابقه فردا نیست.

وی تأکید کرد:من برای اولین بار است که با استقلال در قالب سرمربی روی نیمکت می‌نشینم و اولین دربی خود را تجربه می‌کنم. من تفکرات برانکو را می‌دانم و مطمئنا آنها هم نسبت به ما شناخت دارند. به همین دلیل است که می‌گویم فردا شاهد یک دربی قشنگ و زیبا هستیم و با توجه به همان شناختی که اشاره کردم ادعا می‌کنم که بازی فردا برد و باخت دارد و امیدوارم که برنده‌اش استقلال باشد.

منصوریان در مورد اینکه فردا اولین تجربه مربیگری خود در دربی را انجام می‌دهد و از طرفی آیا بازی فردا برای او یک تجربه خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: حضور در دربی که رانندگی کردن نیست بخواهیم هر روز آن را انجام بدهیم. بازی فردا هیچ ارتباطی با مربیگری من در نفت و یا حتی مربیان سابق استقلال ندارد. ما تلاش می‌کنیم و نمی‌خواهیم آزمون و خطا انجام دهیم چرا که هدف ما حرکت رو به جلو است و از طرفی شرایط خوبی هم داریم. صورت بچه‌های تیم را که می بینم متوجه می‌شوم که آنها کم حرف می‌زنند و تمرکز خود را بر روی بازی گذاشته‌اند. سال‌هایی که بازی می‌کردم و در هفت هشت سالی که مربیگری می‌کنم این مسائل به من کمک می‌کند تا بتوانم فردا بازیکنانم چه کاری انجام خواهند داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار شب گذشته‌اش با پرویز مظلومی و اینکه چه حرف‌هایی بین آنها رد و بدل شده، افزود: کل صحبت‌هایم را که نمی‌توانم بگویم اما با همه قلبم دوست داشتم تا سرزده به خانه او بروم و دیداری با مظلومی تازه کنم به همین دلیل با محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه به خانه پرویزخان رفتیم و حتی خود او نمی‌دانست که قرار است به خانه‌اش برویم. آنجا که رفتیم با هم صحبت کردیم چرا که مظلومی مربی خود من بوده و سابقه برد و باخت در دربی داشته است. احساس کردم به انرژی قلبی او نیاز دارم و می‌دانم که چقدر سخت است که کسی سال‌ها در استقلال باشد اما شرایط برای او به گونه دیگری رقم بخورد. به پرویز خان گفتم که من پرچم‌دار استقلال هستم و این پرچم به صورت امانت دست ماست. وقتی که از او جدا شدم از او خواستم که قلبش را به ما بدهد و وقتی از خانه‌اش بیرون آمدیم به زرندی گفتم که احساس سبکی می‌کنم. دو سه روز پیش بود که خودم را جای او گذاشتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که به دیدار مظلومی بروم. به همین دلیل سرحال و سبکبال در دربی حاضر خواهیم شد.

603

کد خبر: 677960

وب گردی

وب گردی