فروش بلیت‌های ۴۰۰ هزار تومانی مقابل ورزشگاه آزادی

طرفداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس که از شهرهای دور برای تماشای بازی به تهران آمده‌اند به‌ شدت از نبود امکانات مناسب رفاهی ناراضی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران از هفته ششم لیگ شانزدهم عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که حضور زودهنگام و پرتعداد تماشاگران در این محل، حاشیه‌های زیادی را به همراه دارد که در زیر خواهید خواند:

* تعدادی از هواداران دو تیم که از شب گذشته و از شهرهای دور خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند، به شدت از نبود امکانات رفاهی گلایه دارند.

* متاسفانه همانند دربی‌های گذشته باز هم هواداران دو تیم به خاطر کری خواندن با یکدیگر درگیر شدند که نیروی انتظامی دخالت کرده و این قائله را خاتمه داد.

* بازار سیاه بلیت در مقابل درب ورزشگاه رونق بالایی داشت و برخی از علاقمندان، بلیت را تا ۴۰۰ هزار تومان هم خریداری می‌کردند.

* بازار گرم فروش مواد غذایی با قیمت های سرسام‌آور در مقابل درب اصلی ورزشگاه همچنان ادامه دارد و کسانی که از شهرستان تهران آمدند، مجبور بودند از این دستفروشان مواد غذایی خریداری کنند.

* تعدادی از علاقه‌مندان سرخابی با رنگ های مخصوص صورت های طرفداران دو تیم را رنگ کرده و مبلغ کلانی هم از آنها دریافت می‌کردند.

* نیروهای راهنمایی و رانندگی تهران مقابل درب ورزشگاه تمام تلاش خود را می کردند تا ترافیک ایجاد نشده و علاقه‌مندان به دربی بتوانند به راحتی به پارکینگ هدایت شوند.

* تعدادی از هواداران دو تیم در بیرون ورزشگاه با آوردن توپ پلاستیکی یک دربی کوچک راه انداخته و تعدادی از طرفداران سرخابی‌ها نیز این دو گروه را مورد تشویق قرار دادند.

602/401

کد خبر: 678059

وب گردی

وب گردی