نسخه های بدون مشکل گلکسی نوت 7 از آیکن جدید باتری بهره خواهند برد

سامسونگ قصد دارد با تغییر آیکن نشانگر میزان شارژ باتری، نسخه‌های جدید و بدون مشکل گلکسی نوت 7 را از نمونه‌های قبلی جدا کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت، تا امروز اخبار زیادی پیرامون انفجار باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر شده است. این غول کره‌ای بلافاصله بعد از اطلاع از مشکل، تلاش کرده است با فراخوان سراسری و جمع‌آوری گلکسی نوت 7‌های موجود در بازار، آنها را به صورت موقتی با یک گوشی از سری J جایگزین کند تا دستگاه‌ جدید و بدون مشکل کاربران آماده شود. از طرف دیگر سامسونگ با انتشار یک بروزرسانی نرم‌افزاری، حداکثر شارژ باتری گلکسی نوت 7 را به ۶۰ درصد محدود کرده است.

به گزارش وب‌سایت ZDNet، سامسونگ قصد دارد با ایجاد یک تغییر کوچک در آیکن نشانگر باتری که معمولا در گوشه‌ی راست بالای رابط کاربری دیده می‌شود، نسخه‌های جدید و بدون مشکل گلکسی نوت 7 را از نمونه‌های قبلی متمایز کند. براین اساس مدل‌های جدید گلکسی نوت 7 از نشانگرهای سبزرنگ باتری بهره می‌برند که متوجه می‌شوید دیگر قرار نیست باتری آن منفجر شود.

سامسونگ عرضه‌ی نسخه‌های جدید گلکسی نوت 7 را آغاز کرده و رفته‌رفته آنها را در اختیار اپراتورها و خرده‌فروشان می‌گذارد. خریداران می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) نسبت به دریافت نمونه‌های جدید اقدام کنند.

سامسونگ پیش از فراخوان سراسری برای تحویل فبلت جدید خود، ۲.۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت 7 را در سراسر جهان عرضه کرده بود که گفته می‌شود تنها ۴۰۰ هزار دستگاه به کاربران نهایی فروخته شده است. به هر حال سامسونگ برای جمع‌آوری تمامی ۲.۵ میلیون نسخه از گلکسی نوت 7 فراخوان داده است و به گزارش ZDNet تا پایان هفته‌ی آینده ۴۰۰ هزار نسخه‌ی جدید برای تحویل به مشتریان آماده می‌شود.

20103

کد خبر: 678068

وب گردی

وب گردی