سارق وانمود می کرد لال است!/دستگیری سارق حرفه‌ای غرب  تهران  با ۲۰ فقره سرقت خودرو

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تهران بزرگ از دستگیری یکی از حرفه‌ای‌ترین سارقان خودرو در غرب تهران خبر دادو گفت: متهم در بازجوی‌های پلیسی وانمود می‌کرد که لال است اما به۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایسکانیوز وبه نقل از مهر سرگرد علی طیبی افزود: در پی بروز چندین فقره سرقت خودرو در محدوده غرب تهران؛ پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب قرار گرفت.

او افزود: تحقیقات ماموران آغاز و گشت زنی‌های هدفمند در راستای دستگیری عامل و یا عاملان سرقت های اخیر از سرگرفته شد تا اینکه شامگاه ۱۹ شهریورماه عوامل گشت انتظامی این یگان حین گشت زنی متوجه شدند فردی که از وی سرقت شده بود، طلب کمک می‌کند، که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و متوجه مرد جوانی در حال فرار شدند.

سرگرد طیبی ادامه داد: ماموران با مشاهده این وضعیت به تعقیب متهم پرداخته و پس از یک کیلومتر تعقیب و گریز پلیسی در جاده مخصوص کرج موفق به متوقف نمودن سارق شدند اما متهم با یک تیغه قیچی که همراه داشت به قصد رهایی از دست ماموران اقدام به خودزنی از ناحیه سر و گردن کرد که با جدیت و تلاش ماموران مهار و دستگیر شد.

طیبی گفت: در همین حین شاکی به ماموران مراجعه و اظهار داشت: خودروی پراید خود را در خیابان پارک و هنگام مراجعه مشاهده کردم که شخص دستگیر شده درون خودرو نشسته و در حال روشن کردن خودرو است که وقتی مرا دید پا به فرار گذاشت.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت گفت:به دنبال اظهارات شاکی سارق تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت اما به دلیل عدم توانایی در تکلم تصویر وی برای احراز هویت به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.

او با بیان اینکه ساعاتی بعد مشخص شد متهم نه تنها لال نیست بلکه از این شگرد برای فرار از بازجویی و دادن اطلاعات به پلیس استفاده می‌کند، افزود: در تحقیقات بیشتر ماموران دریافتند نامبرده خود را به نام های«علی. ع» ؛ «علی. الف» و «فرشاد. ع» معروف به «علی لالی» معرفی می کند.

کلانتر ۲۰۹ پایانه غرب تهران در پایان با اشاره به اینکه در تحقیقات بیشتر مشخص شد متهم به تازگی به اتهام سرقت اتومبیل از زندان آزاد شده و دارای سوابق متعدد کیفری و بیش از ۲۰فقره سرقت اتومبیل است،خاطرنشان کرد: نامبرده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای ادامه رسیدگی و تحقیقات تخصصی بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

105105

کد خبر: 678133

وب گردی

وب گردی