بیادی: آیت‌الله هاشمی تاثیر بسزایی در حفظ وحدت جامعه دارد

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: اختلافات گذشته میان برخی از طیف‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب از بین رفته و تقریباً تفکرشان نسبت به اداره کشور نزدیک شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسن بیادی با اشاره به چرایی دعوت سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی برای حضور مجدد در جلسات شورای مرکزی این تشکل اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی از قدمای جامعه روحانیت مبارز هستند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ادامه داد: کسانی که امروز در این جامعه سیاسی _ مذهبی (جامعه روحانیت) حضور دارند نوعا افرادی هستند که سال‌های طولانی پس از این دو به جامعه روحانیت مبارز پیوسته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی می‌توانند تأثیر بسزایی در حفظ وحدت جامعه داشته باشند، تصریح کرد: اختلافات جدی گذشته میان برخی از طیف‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب نوعاً از بین رفته و تقریباً تفکرشان نسبت به اداره کشور نزدیک شده است.

بیادی خاطر نشان کرد: جامعه روحانیت مبارز در صورت یافتن جایگاه واقعی‌اش و بکار گرفتن و دعوت از دیگر اعضای قدیمی و اثرگذار و از یاران صدیق مرحوم امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همچون حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری در جامعه سیاسی و اجتماعی کشورمان، می‌تواند در حفظ وحدت جامعه بسیار مفید واقع شود.

202/201

کد خبر: 678187

وب گردی

وب گردی