نشان طلا،نقره و برنز دوچرخه سواران ایران

تیم دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیا کارنامه خوبی از خود به نمایش گذاشت .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، تیم دوچرخه سواری بزرگسالان کشورمان در روز نخست این مسابقات در ماده 'تیم اسپرینت' موفق به کسب مدال طلا کاپ آسیا شد.
دوچرخه سواران مالزی و قزاقستان به ترتیب مدال های نقره و برنز ' تیم اسپرینت ' را از آن خود کردند.
'محمد دانشور' و ' علی علی عسگری ' بعد ازظهر روز گذشته به ترتیب به نشان های نقره و برنز کسب کردند.
مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیا از روز چهارشنبه در هفت رشته و با شرکت 10 کشور در پیست 250 متری ورزشگاه ایندراگاندی دهلی نو آغاز شده بود.
'محمد دانشور' ، 'علی علی عسگری' و 'حسنعلی ورپشتی'نمایندگان ایران در رده سنی بزرگسالان در ماده های اسپرینت ، تیم اسپرینت و کایرین در این رقابت ها شرکت کرده اند.
'مازیار فرزاد' مربی تیم ملی دوچرخه سواری بزرگسالان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، عملکرد دوچرخه سواران را در این مسابقات خوب ارزیابی کرد .
وی افزود:شرکت در مسابقات می تواند آمادگی دوچرخه سواران کشورمان را برای مسابقات قهرمانی آسیا که بهمن ماه امسال در هندوستان برگزار می شود ، افزایش دهد.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری بزرگسالان در ادامه خواستار حمایت بیشتر مسئولان از دوچرخه سواران شد و اظهار کرد در صورت حمایت مسئولان، دوچرخه سواران قادر به رکورد شکنی در مسابقات قهرمانی آسیا خواهند شد.
مازیار فرزاد به عنوان مربی و هاشم زهی سرپرست تیم ملی را در این مسابقات به عهده دارند.
مسابقات دوچرخه سواری بزرگسالان در هفته رشته و با شرکت 10 تیم از روز چهارشنبه به مدت سه روز در پیست 250 متری ورزشگاه ایندرا گاندی دهلی نو برگزار شد.

702/602

کد خبر: 678224

وب گردی

وب گردی