کدخدایی: تایید 6 مصوبه و درخواست مهلت برای یک مورد

سخنگوی شورای نگهبان از بررسی هفت مصوبه مجلس در آخرین جلسه شورای نگهبان خبر داد و گفت: طرح انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک نیز به تایید شورای نگهبان رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا عباسعلی کدخدایی روز شنبه اظهار داشت: ما در آخرین جلسه شورای نگهبان هفت مصوبه مجلس را بررسی کردیم که 6 مصوبه تایید شد و در مورد یک مصوبه نیز از مجلس درخواست مهلت کردیم.
وی افزود: طرح انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان در زمینه ساخت و بهره برداری از نیروگاه های برق آبی مازاد و اردوباد، و لایحه موافقت نامه حمل و نقل بین المللی مسافر و کالا از طریق جاده بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قزاقستان در جلسه شورای نگهبان تایید شد.
سخنگوی شورای نگهبان همچنین از تایید لایحه موافقت نامه دو جانبه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری زیمباوه ، لایحه تصویب اصلاحات مقررات بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا و لایحه تصویب مقررات بین المللی جلوگیری از تصادم در دریا در جلسه شورای نگهبان خبر داد.
کدخدایی گفت: در مورد لایحه تصویب اصلاحات ضمایم کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها 1973 ما از مجلس تقاضای درخواست مهلت برای بررسی کردیم.

206/201

کد خبر: 678424

وب گردی

وب گردی