برنامه های ورزشی نیروی زمینی در هفته دفاع مقدس/از صعود به قلل مرتفع کشور تا انجام حرکات نمایشی ورزشکاران در مراسم های صبحگاه

امیر مرتضی حسن پور گفت: برابر با برنامه ریزی های صورت گرفته، هم اکنون مسابقات متعدد ورزشی تیمی و انفرادی به مناسب هفته دفاع مقدس در سطح یگانهای نیروی زمینی در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی نزاجا، امیر مرتضی حسن پور مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش اشاره به برنامه‌های تربیت بدنی نزاجا در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برابر با برنامه ریزی های صورت گرفته، هم اکنون مسابقات متعدد ورزشی تیمی و انفرادی به مناسب هفته دفاع مقدس در سطح یگانهای نیروی زمینی در حال برگزاری است.
وی با اشاره به برنامه های کوهنوردی نیروی زمینی ارتش در هفته دفاع مقدس نیز گفت: صعود به قلل دماوند، سبلان، شیرکوه، دنا و سایر قلل مرتفع کشور، توسط تیم های کوهنوردی نیروی زمینی به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز شده و در حال انجام است.
امیر حسن پور با بیان اینکه تربیت بدنی نزاجا در طول روزها و شب های هفته دفاع مقدس، برنامه های متنوع و مختلفی از جمله همایش های پیاده روی در سطح کوی های سازمانی و یگانهای نیروی زمینی را در برنامه خود دارد، یادآور شد: ورزشکاران حرفه‌ای نیروی زمینی نیز در مراسم‌های صبحگاه در طول هفته دفاع مقدس، حرکات ورزشی-نمایشی خود را انجام می دهند.
وی در پایان و در بخش دیگر از صحبتهای خود خاطرنشان کرد: الهه احمدی تیرانداز برجسته کشورمان از جمله افتخارات نیروی زمینی محسوب می شود که مطابق روال گذشته قطعا به مناسبت حضور ایشان در المپیک 2016 ریو از ایشان تجلیل به عمل خواهد آمد.

602/602

کد خبر: 678479

وب گردی

وب گردی