اسپانیول - رئال مادرید/ تلاش کهکشانی ها برای رسیدن به کاتالان ها

دو تیم اسپانیول و رئال مادرید،‌ امشب(28 شهریور) در ورزشگاه کورنیا ال پرات شهر بارسلون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم اسپانیول و رئال مادرید،‌ امشب در ورزشگاه کورنیا ال پرات شهر بارسلون به مصاف یکدیگر خواهند رفت. رئال که 3 برد از 3 بازی خود به دست آورده،‌در حال حاضر بارسا را با یک بازی بیشتر بالاتر از خود می‌بیند و همین موضوع انگیزه کافی به شاگردان زیدان برای کسب نتیجه در این دیدار خارج از خانه را خواهد داد.

رئال پس از سال 2012 موفق به قهرمانی در لالیگا نشد و همین موضوع باعث شده تا تمرکز اصلی آنها در این فصل بر روی لیگ باشد. سپیدپوشان فصل را بسیار خوب آغاز کرده اند و به جز پیروزی در تمام بازی‌های لالیگا، در چمپیونزلیگ نیز موفق شدند 2-1 لیسبون را شکست دهند تا قدرت خود را در تمامی لیگ ها و رقابت‌ها به رخ بکشند.

در سوی دیگر اسپانیول شروع ضعیفی در لیگ داشته است. آنها در 3 بازی خود دو تساوی و یک شکست کسب کرده اند و تا به اینجای کار موفق به کسب پیروزی نشده اند. همچنین آنها مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که نتایج بسیار ضعیفی مقابلش به ثبت رسانده اند. در 5 تقابل اخیر دو تیم رئال 5 پیروزی کسب کرده،‌22 گل به ثمر رسانده و در هر بازی موفق به زدن حداقل 3 گل شده است.

دو بازی آخر دو تیم با برتری 6-0 سپیدپوشان به پایان رسیده و با توجه به آمار خوب حط حمله بارسا،‌رئال نیز می‌خواهد یک پیروزی پر گل به ثبت برساند. رونالدو به این بازی نخواهد رسید و حضور گرت بیل و ناواس در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. در سوی دیگر میدان خاوی فوئگو به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

** ترکیب احتمالی دو تیم:

604/601

کد خبر: 678587

وب گردی

وب گردی