همکاری حسن جوهرچی با لیلا اوتادی و ثریا قاسمی در  «آرام می گیریم»

حسن جوهرچی در مجموعه «آرام می گیریم» با لیلا اوتادی، ثریا قاسمی، هوشنگ توکلی و شهرزادکمال زاده همبازی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه روند تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» به کارگردانی روح اله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی، حسن جوهرچی نیز در جمع بازیگران این سریال مقابل دوربین رفت.

جوهرچی ایفاگر نقش بهزاد است که علیرغم وضعیت مالی مناسب، در زندگی شخصی خود دچار مشکلات و مصائبی است که خانواده او را کاملا متلاشی کرده است.

این روزها عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» که در تلاش برای رسیدن به پخش آذر ماه از شبکه دو سیما شبانه روز کار می کنند در شهرک راه آهن هستند و سکانس های مربوط به این لوکیشن را با حضور بازیگرانی چون حسن جوهرچی، لیلا اوتادی، ثریا قاسمی، هوشنگ توکلی، شهرزادکمال زاده و مهدی سلوکی تصویربرداری می کنند.

علاوه بر بازیگرانی که از آنها نام برده شد، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشامحرابی، علی اوسیوند، کامران تفتی، نگار عابدی، محمد فیلی، مونافرجاد، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، مهدی ماهانی، بهزادرحیم خانی، ارسلان قاسمی، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون و ... از جمله دیگر نقش آفرینان این سریال هستند.

سریال «آرام می گیریم» محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از این شبکه تولید می شود.

این مجموعه تلویزیونی توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآمده است.

508502

کد خبر: 678597

وب گردی

وب گردی