واتفورد- منچستر یونایتد/ تلاش برای کسب سه امتیاز

دو تیم واتفورد- منچستر یونایتد امروز(28 شهریور) ساعت 15:30 در ورزشگاه ویکریج روعد به مصاف هم می روند.

به گزارش ایسکانیوز، یونایتد پس از اینکه در خانه خود با حساب ۲-۱ دربی حساس شهر منچستر را واگذار کرد، در دیدار جام اروپا نیز با نتیجه عجیب ۱-۰ مقابل فاینورد شکست خورد تا شرایط سختی را تجربه کند. در سوی مقابل واتفورد با پیروزی ۴-۲ مقابل وستهام، با روحیه مناسبی در خانه پذیرای شیاطین سرخ خواهد بود. به نظر می رسد در صورتیکه منچستر یونایتد در این دیدار هم نتواند نتیجه مناسبی کسب کند، خوزه مورینیو بیش از پیش تحت فشار قرار خواهد گرفت، هرچند که با توجه به شرایط این دیدار، به نظر می‌رسد منچستر یونایتد برای بازگشت به نوار پیروزی ها، مشکل خاصی نخواهد داشت چراکه این تیم در ۹ دیدار آخری که برابر واتفورد به میدا ن رفته است، تمامی ۹ دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته است، همچنین در ۵ دیدار آخر این دو تیم که در خانه واتفورد برگزار شده است، شیاطین سرخ موفق شده اند حداقل دو بار دروازه حریف خود را باز کنند، همچنین آخرین باری که واتفورد موفق شد منچستر یونایتد را در مسابقات لیگ انگلیس شکست دهد، به سال ۱۹۸۶، دو ماه پیش از شروع مربیگری سر الکس فرگوسن باز می‌گردد. اما از سوی دیگر، منچستر یونایتد از سال ۲۰۱۴ به این سو، هرگز موفق نشده است تا در ۴ دیدار پشت سر هم خارج از خانه، در مسابقات لیگ برتر به پیروزی برسد و علاوه بر آن، واتفورد نیز در ۳ دیدار پشت سر هم خانگی نیز شکست نخورده است.

آخرین بازی این دو تیم، در ورزشگاه اولد ترافورد با نتیجه ۱-۰ به سود منچستر یونایتد به پایان رسید و خوان ماتا تنها گلزن تیم لوییز فن خال در آن دیدار بود. همچنین آخرین دیداری که در خانه واتفورد بین این دو تیم برگزار شد، با گل به خودی دقیقه ۹۰ دینی، با حساب ۲-۱ به سود منچستر یونایتد به پایان رسید.در دیدار پیش رو به نظر می‌رسد رونی، والنسیا و لوک شاو –که همگی دردیدار جام اروپا، منچستر یونایتد را همراهی نکرده بودند- به ترکیب شیاطین سرخ باز گردند و همچنین هنریش مخیتاریان که دیدار مقابل فاینورد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود نیز در این دیدار در دسترس خوزه مورینیو خواهد بود تا در صورت صلاحدید این مربی پرتغالی به میدان برود. از سوی مقابل به نظر می‌رسد والتر ماتزاری تیمش را بدون تغییر نسبت به بازی مقابل وستهام روانه میدان خواهد کرد.

زلاتان ابراهیموویچ در ۴ دیدار ابتدایی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس موفق شده است ۴ گل به ثمر برساند و در صورت گلزنی در دیدار فردا، با رکورد لوییز ساها و رابین فن پرسی که با ۵ گل در ۵ دیدار ابتدایی شیاطین سرخ رکورد دار هستند، برابری خواهد کرد.

** اخبار و نکات بازی:

منچستر یونایتد در ۴ فصلی که دیدار دربی منچستر را در خانه شکست خورده است، بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

واتفورد در دیدارهای فصل جاری، از ۲۲ بازیکن متفاوت استفاده کرده است.

پنج بازیکن متفاوت برای واتفورد در دیدارهای این فصل گلزنی کرده اند.

منچستریونایتد 8 بازی اخیر خود در مقابل واتفورد را با پیروزی پشت سر گذاشته است. (در تمامی رقابت ها)

در 5 دیدار اخیر دو تیم، بیش از 2/5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است. (در تمامی رقابت ها)

واتفورد در 8 بازی از 9 بازی اخیرش در لیگ برتر، حداقل 2 گل را دریافت کرده است.

منچستریونایتد در 5 بازی خارج از خانه اخیرش در مقابل واتفورد حداقل 2 گل را به ثمر رسانده است.

** پیش بینی سایت هواسکورد:واتفورد 1-2 منچستر یونایتد

**ترکیب احتمالی دو تیم:

604/601

کد خبر: 678598

وب گردی

وب گردی