نوراللهی، ستاره نیمکت نشینی که پرسپولیس را ترک می کند+ عکس

هافبک پرسپولیس احتمالاً در نیم فصل از جمع سرخپوشان تهرانی جدا می شود.

به گزارش ایسکانیوز، احمدنورالهی یکی از پدیده های پرسپولیس در سال های اخیر بوده که البته فرصت زیادی برای خودنمایی نداشته است.تیم برانکو با یک هافبک دفاعی بازی می کند و گزینه اول نیز کمال کامیابی نیا است و نورالهی مجبور به تحمل نیمکت نشینی است.

وی تاکنون در چندمقطع بحث جدایی اش را مطرح کرده و هر بار به او اعلام شده که به وجودش نیاز است ولی تداوم نیمکت نشینی ها او را عصبانی کرده است.دیروز اعلام شد که وی به دنبال جدایی است و مدیر برنامه هایش نیز اعلام کرده احتمالا نورالهی در نیم فصل سرباز خواهد شد.

به این ترتیب با وجود اینکه برانکو مخالف جدایی این بازیکن است، اما اگر نیمکت نشینی اش ادامه داشته باشد، احتمال جدایی اش زیاد است و محتمل ترین تیم برای حضور وی نیز تراکتورسازی تبریز است تا سربازی اش را بگذارند.

همچنین وکیل نوراللهی در پستی اینستاگرامی اظهار داشت:" احمد با توجه به سابقه جبهه پدرش، مدت خدمتش زیاد نیست و اگر احساس بشه رفتنش به تیم ضربه نمیزنه با هماهنگی باشگاه میره خدمت. از الان درباره نیم فصل نمیشه قضاوت کرد و بهتره فعلا فقط شرایط حال را ببینیم و حتی پرداختن به بحث به سروش هم به نفع نیست."

در صورت جدایی نورالهی، وی دومین ستاره نیمکت نشین پس از ساسان انصاری خواهد بود که پرسپولیس را ترک می کند.

604/602

کد خبر: 678621

وب گردی

وب گردی