وقتی "سر" قاتل الهلال را می برند!/شب بیداری یا مشکل بدنی؟!

صدف خالقی- عملکرد ضعیف مهدی طارمی در این روزها با انتقادات زیادی از سوی هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی طارمی، آقای گل لیگ پانزدهم با 16 گل زده و شاید ده ها گل نزده! این روزها در هجمه ای از انتقادات قرار دارد.

ستاره جوان سرخ پوشان در آخرین بازی های فصل گذشته و امسال موقعیت های زیادی برای گلزنی داشته ولی نتوانسته از آن ها استفاده کند تا برای تیمش مسمرثمر باشد. بی دقتی هایی که اگر اتفاق نمی افتاد شاید سرنوشت پرسپولیسی ها و خود طارمی را عوض می کرد، تیم برانکو را به جام می رساند و خودش هم بیشتر از این چیزی که هست بین هوادارن محبوب می شد. محبوبیتی که شاید با یک اشتباه همه را به باد داد! شاید فکر لژیونر شدن و بازی در اروپا با جدایی از جمع سرخ پوشان برای آقای گل خیلی زود بود ولی او رفت تا هجمه انتقادات بیشتر و بیشتر شود.

طارمی خیلی زود متوجه اشتباهش شد و به هر نحوی که بود به پرسپولیس برانکو بازگشت. همه فکر می کردند او برای جبران اشتباهاتش خودش را به آب و آتش می زند، اما عملکرد مهدی در این چند هفته آنقدرها هم خوب نبوده است. شش هفته با یک گل زده آمار خیلی پایینی برای آقای گل محسوب می شود.

گل نزدن های طارمی در شهرآورد 83 و موقعیت هایی که شاید هربازیکن دیگری بود آن توپ ها را گل می کرد صدای هوادران و پیشکسوتان پرسپولیس را درآورده. از مصاحبه های تند بزرگان تا کامنت های خشمگین هوادران در صفحه های مجازی می توان فهمید طارمی نتوانسته خواسته آن ها را برطرف کند. اخیراً همه به شب زنده داری های طارمی اشاره دارند و پایین آمدن کیفیت او در زمین مسابقه را همین امر می دانند! اما واقعاً این سوال پیش می آید که چرا طارمی آن عملکرد قبل را ندارد! دلیل پایین آمدن کیفیت طارمی چیست؟

در این رابطه گفت و گویی با رضا شاهرودی و جواد کاظمیان پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس داشتیم که در ادامه می خوانید:

** رضا شاهرودی:باید طارمی را نیمکت نشین کنند

شاهرودی در مورد انتقادات از مهدی طارمی عنوان کرد: من با نظر دوستانم کاملاً موافق هستم. طارمی افت زیادی در این فصل داشته و لازم است این انتقادات صورت بگیرد تا تلنگری به این بازیکن باشد تا در ادامه فصل عملکرد بهتری داشته باشد. به نظر من برانکو باید با نیمکت نشینی طارمی شکی به او وارد کند تا او به خود بیاید. برانکو مهره های زیاد و خوبی روی نیمکت ذخیره هایش دارد و بایداز آن ها استفاده کند تا نتیجه بگیرد. موقعیت گلی که مهدی در دربی از دست داد می توانست سرنوشت این دیدار را عوض کند، نباید خیلی راحت از اشتباهات بازیکنان گذشت.

وی ادامه داد: فوتبالیستی که پول حرفه ای می گیرد باید رفتار حرفه ای هم داشته باشد. چرخیدن در صفحات مجازی و درگیری های ذهنی بی جا باعث می شود تمرکز لازم برای اجرای یک فوتبال زیبا و با کیفیت از بین برود. فوتبالیست حرفه ای نهایتاً باید ساعت 11 خواب باشد و این شب گردی هایی که می گویند اصلاً وجهه خوبی برای بازیکن و فوتبال ایران ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در خاتمه افزود: امیدوارم این شرایط هرچه زودتر درست شود و پرسپولیس بتواند نتیجه لازمه را کسب کند. طارمی هم به روزهای اوج خودش برگردد و عنوان آقای گلی فصل قبل خود را تکرار کند، همه این انتقادات می تواند سازنده باشد.

** جواد کاظمیان:از طارمی حمایت کنید،به اوج برمی گردد

کاظمیان در خصوص بازگشت طارمی و به پرسپولیس و افتی کیفی که در این چند هفته داشته گفت: طارمی برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیده است، هربازیکنی ممکن است در مقطعی با مشکلاتی مواجه شود و عملکرد سابق را نداشته باشد، اما مهدی بازیکن جوان و با آینده ای است و می تواند با کمی حمایت دوباره عنوان آقای گلی کسب کند. او در دیدار با استقلال عملکرد بدی نداشت و فقط یک موقعیت خراب کرد، این که شاید همان موقعیت می توانست سرنوشت این دیدار حساس را عوض کند درست است اما نباید بازیکن را برای یک اشتباه بازخواست کرد. من فکر می کنم اگر هوادارن از طارمی حمایت کنند و به آن اطمینان کنند او دوباره به روزهای خوبش باز می گردد.

**وحید امیری: مهدی در بازی آینده پایش به گل باز می شود

همچنین وحید امیری در مورد مهاجم پرسپولیس که این روزها خوب کار نمی‌ کند هم گفت: طارمی مهاجم بزرگی است و خود من در مدتی که عضو پرسپولیس هستم چیزهای زیادی از او و دیگر هم تیمی هایم یاد گرفته‌ام. به نظر من مهدی در دیدارهای آینده گلزنی خواهد کرد.

604/602

کد خبر: 678713

وب گردی

وب گردی