تعاملات بین‌رشته‌ای دانشجویان کشور گسترش می‌یابد

نخستین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، نخستین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و همکاری دانشگاه‌ ایران، شهید بهشتی، مرکز پژوهش‌های بنیادین، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و پژوهشکده علوم شناختی در حال برگزاری است.

این مدرسه تابستانی با حضور 55 دانشجوی رشته‌های مختلف از سرتاسر کشور برگزار شده و دانشجویان در این مدرسه به مدت یک هفته در حوزه علوم اعصاب شناختی آموزش می‎بینند در واقع در این برنامه علاوه بر شکل گیری همکاری‌های بین رشته‌ای دانشجویات رشته‌های مختلف موضوعاتی یکسان را در کنار یکدیگر بررسی می‌کنند.

به گفته، رضا پناهی دبیر کمیته دانشجویی ستاد توسعه علوم و فناروی‌های شناختی معاونت علمی دانشجویان در این مدرسه تابستانی به چندین گروه تقسیم می‎شوند تا هر گروه پژوهشی بین رشته‌ای را انجام داده و در نهایت از پژوهش برگزیده روز اختتامیه این مدرسه تقدیر شود.
پناهی همچنین عنوان کرد: در کنار تمام کارگاه‌ها و برنامه‌های نشستی با عنوان "هنر و علوم شناختی" با حضور اساتید علوم شناختی و شاعران معاصر برگزار و ارتباط ادبیات و علوم شناختی بررسی می‌شود در واقع بررسی هنر در بحث سلامت روان موضوع مد نظر ما است.

نخستین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی از 23 تا 28 شهریور ماه سال جاری در پژوهشکده علوم شناختی، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، دانشگاه علوم پزشکی ایران و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می‌شود.

20101

کد خبر: 678750

وب گردی

وب گردی