اعتراض شدید مانی حقیقی به نشریه یالثارات/ما سه نفر شکایت کیفری می کنیم!

مانی حقیقی گفت:ما حاضر نیستیم در جایی زندگی کنیم که نقد بر اساس قلدری چاپ می شود.

به گزارش ایسکانیوز، مانی حقیقی که برای دریافت جایزه لیلا حاتمی در جشن بزرگ انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران از جانب او به روی صحنه آمده بود در سخنانی تند خطاب به نشریه هتاک یالثارات گفت: در طول چند روز گذشته تعداد زیادی از همکارانم و مردم از طریق های مختلف بابت مطلب هفته گذشته یالثارات از من، ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی دلجویی کردند. خواستم مژده دهم که ما سه نفر در این مدت با هم در تماس بودیم و تصمیم گرفتیم اعتراض خود را به این مطلب در قالب یک شکایت کیفری پیگیری کنیم.

وی افزود: اما صرفا وقت شما را به این خاطر نگرفتم. این حرف ها جایش در جشن و هیچ جا نیست اما محفلی صمیمی تر از این مطلب سراغ ندارم. انگیزه ما تکذیب این مطلب نیست چون کذب محض تکذیب ندارد و این نکته هم جالب است نشریه ای که مجوز دارد پشت نام امام حسین و پشت نقاب انصار حزب الله چنین فکاهیات و هرزه نگاری هایی را منتشر می کند. اما نکته اینجاست که ما حاضر نیستیم در جایی زندگی کنیم که نقد بر اساس قلدری چاپ می شود.
حقیق ادامه داد: ما به تنهایی نمی توانیم این کار را به سرانجام برسانیم، نیاز به همکاری همه ایرانیانی داریم که فکر می کنند این برخورد غلط است، فقط روی کمک مسئولان حساب نمی کنم البته خوشحال می شوم وزارت ارشاد و رئیس قوه قضاییه در این رابطه کمک کنند اما از شما کمک می خواهیم. نشریه یالثارات سندی درباره این کذبیات ندارد اما ما سند محکمی درباره بی اخلاقی آن ها داریم که با انتشار این متن خود آنها به ما دادند.

502502

کد خبر: 678825

وب گردی

وب گردی