ناصحی: استراحت اجباری با برنامه ریزی باشد به تیم ها کمتر ضرر می زند

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: درست است تیم ملی افتخار همه ماست اما بهتر است این استراحت اجباری با برنامه ریزی صحیح صورت بگیرد.

محمدرضا ناصحی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: در حال حاضر در شرایط نسبتاً خوبی هستیم، در دو هفته گذشته نتایج چندان خوبی نگرفتیم، اما تلاشمان را می کنیم در ادامه رقابت های لیگ برتر با قدرت تر ظاهر شویم. در دیدار با فولاد خوزستان بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: در مجموع بخواهیم به این قضیه نگاه کنیم تعطیلات و وقفه ای که برای تیم ملی ایجاد شد خیلی به ضرر تیم ما شد، نه تنها ما بلکه همه تیم های لیگ برتری متضرر شدند. مصدومیت هایی که در دیدار های ملی برای بازیکنان رخ می دهد آن ها را از بازی های باشگاهی شان عقب می اندازد، این افت در کل تیم تاثیر دارد، این وقفه باعث می شود آمادگی بدنی و روحی دیگر بازیکنان به هم بخورد و عملکرد کیفی شان پایین بیاید، خب مسلماً عملکرد ضعیف بازیکنان نیز درمجموع از زیبایی و جذابیت لیگ کم می کند.

ناصحی ادامه داد: ما در این چند سال لیگ نسبتاً جذابی را شاهد بودیم، نزدیکی امتیاز در جدول و تلاش بیشتر برای قهرمانی یکی از مهم ترین عناصر در زیبایی لیگ ما به شمار می آید؛ درست است تیم ملی افتخار همه ماست اما بهتر است این استراحت اجباری با برنامه ریزی صحیح صورت بگیرد تا ضرر کمتری برای فوتبال باشگاهی ما داشته باشد، امیدوارم در نیم فصل دوم با کم شدن تعطیلات شرایط لیگ برتر بهتر شود.

هافبک تیم فوتبال پدیده در مورد افرادی که به پدیده اضافه شده اند افزود: شش هفته از لیگ ما گذشته و هم تیمی های تازه واردم تاثیر نسبتاً زیادی در روند رو به رشدمان داشته اند. نفراتی مثل شهاب گردان، محمدرضا خرسندنیا و... مهره های تاثیرگذاری در این چند هفته بوده اند. وارازداد هارویان یکی از بهترین ها بوده اما متاسفانه درگیر بازی های ملی تیمش بوده و خیلی نتوانسته برای پدیده تاثیرگذار باشد، دیگر افرادی که به تیم ما اضافه شدند با بدشانسی مواجه شده و در حال حاضر مصدوم هستند. همه تلاششان را می کنند هرچه سریع تر به شرایط بازی برگردند و به میدان بیایند.

شماره 9 پدیده در خصوص دیدار هفته هفتم مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: تیم نفت تا به اینجای کار با قدرت عمل کرده و تقریباً در رده های بالای جدول قرار دارد. بازی سختی پیش رو داریم اما تلاشمان را می کنیم در کنار نمایشی زیبا سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم، در حال حاضر با 6 امتیاز و با تفاضل گل در رده دوازدهم هستیم که با کسب سه امتیاز این دیدار می توانیم تا رده ششم بالا بیاییم، این دیدار برای ما حائز اهمیت است و تمام توانمان را به خدمت می گیریم.

604/602

کد خبر: 679000

وب گردی

وب گردی