جزئیات تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نیشابور/ رسیدگی خارج از نوبت به اتهامات قاتل

قاضی رفسنجانی جزئیات پرونده تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نیشابور را تشریح کرد و گفت: روز گذشته جلسه بازبینی این پرونده با حضور بازپرس برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، هفته گذشته خانواده‌ای در تماس با فوریت‌های پلیس 110 از مفقود شدن دختر بچه 7 ساله‌‌شان که خانه مادربزرگش بوده، خبر دادند. تحقیقات علمی پرونده برای کشف راز معادله مجهول در کمتر از 48 ساعت با اعترافات شوهر عمه این دختر 7 ساله به سرنخ‌‌هایی رسید که نشان از ارتکاب قتل او می‌داد.

قاضی رفسنجانی رئیس دادگستری نیشابور جزئیات این پرونده را تشریح کرد و گفت: متهم با هویت «م .ن» متولد 58، دریک تهیه غذا کار می‌کرده و حدود چهار سال است که در نیشابور زندگی می‌کند.

رئیس دادگستری نیشابور گفت: این فرد پنجشنبه گذشته ساعت 12 نیمه شب به منزل پدر همسر خود می‌رود و این دختر بچه هفت ساله را در حالی که در اتاق دیگری خواب بوده سوار موتور کرده و به منزل خود که همسر و فرزندانشان نیز حضور نداشتند، می‌برد.

قاضی رفسنجانی گفت: متهم در منزل خود به این دختر تجاوز می‌کند و بعد از آن او را خفه کرده و جنازه وی را داخل محلفه پیچیده و به باغ پدر مقتول که در جاده‌ صومه قرار داشته، منتقل می‌کند.

او در ادامه گفت: قاتل جسد دختر بچه را داخل گودالی می‌اندازد و دیوارهای پیش ساخته داخل باغ را روی آن قرار داده و به خانه برمی‌گردد.

رئیس دادگستری نیشابور گفت: یک روز بعد از حادثه، اقوام و بستگان، مفقود شدن این دختر بچه 7 ساله را به پلیس گزارش می‌دهند و در این میان متهم طوری وانمود می‌کند که گویی پیگیر پیدا کردن دختر بچه است ولی در نهایت طاقت نمی‌آورد و این موضوع را با برادر خود مطرح می‌کند. برادر او نیز قضیه را به پدر مقتوله گفته و نیروی انتظامی پس از بررسی موضوع به دستگیری این فرد اقدام می‌کند و با اعترافات وی محل دفن جسد دختربچه کشف می‌شود.

او با با بیان اینکه روز گذشته جلسه بازبینی این پرونده با حضور بازپرس برگزار شد، گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی تجاوز صورت گرفته و علت فوت نیز خفگی بر اثر فشردن گلو اعلام شده است.

قاضی رفسنجانی در پایان گفت: پرونده شامل دو قسمت است که بخش مربوط به تجاوز در دادگاه کیفری یک به صورت خارج از نوبت در حال رسیدگی است و بخش مربوط به قتل نیز در دادسرا در شرف صدور کیفرخواست است که در نهایت دو قسمت پرونده در دادگاه کیفری یک به صورت فوق العاده رسیدگی و رای صادر خواهد شد.

20104

کد خبر: 679025

وب گردی

وب گردی