مسابقه بزرگ تلویزیونی «نی نی من» به زودی از تلویزیون

سید امیر پروین حسینی؛ تهیه کننده سینما و تلویزیون در حال تدارک یک مسابقه بزرگ تلویزیونی به نام «نی نی من» است که با محوریت خانواده و کودک به زودی روانه آنتن شبکه دو می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، پروین حسینی که سال ها قبل اولین سریال خود را با موضوع کودکان به نام «بازی برای بچه ها» در شبکه دو سیما و به مدیریت محمدرضا جعفری جلوه تولید کرده بود، اعلام کرد: از وجوه متمایز کننده این مسابقه که در حوزه خانواده و کودک تولید می شود؛ نحوه تعامل با کودک و سطح شناخت والدین از فرزندان است.
تهیه‌کننده فیلم های " من سالوادر نیستم" و زاپاس" با بیان اینکه بخش های مختلفی با کمک مشاوران و روانشناسان برای شرکت کنندگان در این برنامه تهیه دیده شده؛ اظهار داشت: افزون بر این جوایز متعدد و متنوعی نیز برای خانواده هایی که موفق به کسب بالاترین امتیاز شوند در نظر گرفته شده است.
گفتنی است برنامه "نی نی من" یک مسابقه تلویزیونی در حوزه خانواده و کودک است که به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی حامد جوادزاده در 52 قسمت به زودی از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

502502

کد خبر: 679031

وب گردی

وب گردی