تمجید رادیوی هلندی از لژیونر ایرانی

گزارشگر رادیویی هلند با تمجید سهم قوچان‌نژاد در پیروزی‌های اخیر هیرنوین، این ملی‌پوش ایرانی را با مارک اوت آلمانی مقایسه کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم هیرنوین بامداد امروز (چهارشنبه) در اولین بازی جام حذفی هلند با نمایش 70 دقیقه ای رضا قوچان نژاد موفق به شکست 5 بر یک گرافس هاپ شد.

وریس، گزارشگر رادیو فریزلان هلند پس از این بازی با تمجید عملکرد رضا قوچان‌نژاد در پیروزی‌های اخیر تیم هیرنوین گفت: گاهی اوقات رضا را با مارک اوت (مهاجم هوفنهایم آلمان) مقایسه می‌کنم. حمل توپ او و نگاهش به پشت سرش بسیار خوب است. این مسائل باعث متمایز شدن قوچان‌نژاد با دیگر مهاجمان هیرنوین همانند زنلی و لارسون می‌شود. آنها بر خلاف قوچان‌نژاد توانایی‌های کمتری نسبت به مارک اوت دارند.

او در ادامه با تحسین عملکرد تیم هیرنوین در فصل جدید اردویژه هلند تاکید کرد که یاران قوچان‌نژاد تاکنون تیمی بسیار حرفه ای و تهاجمی نشان دادند، اما در بعضی از بازی ها سرعت تیمی و هماهنگی میان بازیکنان کاهش پیدا می‌کند.

تیم هیرنوین در 6 بازی فصل جدید اردویژه هلند به سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست دست یافت و با 11 امتیاز جایگاه پنجمی جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

607/602

کد خبر: 679407

وب گردی

وب گردی