تجهیز شهرستان های فاقد اورژانس اجتماعی

رئیس مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در ۱۹۰ شهرستان کشور فعالیت می کند، گفت: در سال جاری تعدادی از شهرستانهای فاقد اورژانس، مجهز می شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، حسین اسدبیگی با اشاره به اینکه پرنسل اوژانس در سطح کشور با مشکلاتی روبرو هستند، گفت: یکی از مهمترین مشکلات عدم قراردادهای کاری آنهاست که این موضوع به وزارت رفاه ارجاع داده شده است.

او گفت: نیروهای اورژانس اجتماعی در این سالها آسیب ها و مشکلات زیادی را مشاهده کرده اند تاحدی که برخی از نیروها در برخورد با بعضی از موارد، زخمی و راهی بیمارستان شده اند.

او به آسیب های اجتماعی در تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴ مرکز دائم و ۲مرکز موقت در شهر خدمت رسانی می کنند.

رییس مرکز اورژانس اجتماعی ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی ما توسعه اورژانس اجتماعی در ابعاد تجهیزاتی و منابع انسانی است که البته در این زمینه رایزنی هایی با وزارت رفاه صورت گرفته است.

او گفت: در حال حاضر در ۱۹۰ شهرستان، اورژانس اجتماعی فعال شده و این در حالی است که در ۱۴۰ شهرستان اورژانس فعال نیست که البته قصد داریم در سال جاری در تعدادی از این شهرستانها اورژانس را فعال کنیم.

اسدبیگی با اشاره به اینکه در سال جاری اعتباراتی برای اورژانس در نظر گرفته شده است، گفت: در تلاشیم تا پایان سال جاری خودروهای اورژانس اجتماعی را به روز کنیم.

20104

کد خبر: 679434

وب گردی

وب گردی