می توان با نیاز سنجی در  سما ، گام های موثری در راستای مهارت آموزی برداشت

رییس مرکز فنی وحرفه ای زعفرانیه گفت: جای مدارس و آموزشکده های سما در مسابقات بین المللی مهارت خالی است.

به گزارش ایسکانیوز، نشست هم اندیشی مرکز فرهنگی و آموزشی سما تهران در راستای اهداف سازمان سما در خصوص برگزاری دوره های کوتاه مدت با مرکز فنی و حرفه ای زعفرانیه در محل این مرکز برگزار شد.

این نشست با حضور مهندس کریم شیرمحمدی رییس مرکز فنی وحرفه ای زعفرانیه ،مهندس عرفانی کارشناس مرکز فنی وحرفه ای ، حسین اسماعیل زاده مدیر امور مدارس ، مهندس جبلی مدیر امور آموزشکده ها و کارشناسان سما تهران برگزار شد.

مهندس شیرمحمدی ضمن استقبال از برگزاری جلسه بیان کرد: این مرکز می تواند ضمن استعدادیابی و کشف علاقه مندی دانش آموزان و دانشجویان در راستای مهارت های مورد نظرشان ، کمک رسانی لازم را ارائه دهد.

او با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیتهای بزرگ باید از گام های کوچک آغاز کرد،ادامه داد: باید درراستای مهارت محوری دانش آموزان گام موثر هرچند کوچک برداشت تا بعدها بتوان گام های اساسی تر رقم بخورد.

مدیر امور مدارس سما تهران با اشاره به توجه به مهارت آموزی درمدارس اضافه کرد: با توجه به امکانات و پتانسیل موجود در مدارس همکاری با سازمان فنی و حرفه ای در راستای نیل به این هدف بزرگ می تواند مثمر ثمر باشد.

مدیر امور آموزشکده های سما تهران نیز ضمن معرفی سازمان سما و اهداف پیشروی آن بویژه در زمینه مهارت محوری گفت: این دو مرکز می توانند تعامل خوبی در راستای وظایف خود، با یکدیگر داشته باشند.

مهندس شیر محمدی با اشاره به مسابقات مهارت محوری در سطوح استانی، کشوری و بین المللی گفت: جای مدارس و آموزشکده های سما تهران در این مسابقات خالی است.

گفتنی است این مسابقات با محوریت مهارتی و در سه سطح استانی ، کشوری و بین المللی برای افراد زیر 21 سال همه ساله با استانداردهای سازمان فنی وحرفه ای برگزار می شود.

در این جلسه کارشناس امور آموزشکده ها و کارشناس نظارت و هماهنگی سما استان تهران نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

20101

کد خبر: 679480

وب گردی

وب گردی