سومین شماره مجله «زنان و زندگی» منتشر شد

سومین شماره مجله زنان و زندگی با پرونده‌ای درباره زیبایی طبیعی و بررسی موضوع عشق و پایداری روابط انسانی به همراه یک «بچه مجله»_ به عنوان ضمیمه رایگان سبک زندگی_ منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، این مجله که با گستره سراسری در کشور توزیع می‌شود، در تازه‌ترین شماره دو موضوع را در پرونده اصلی بررسی کرده است. گرایش جهانی به زیبایی طبیعی و شکل‌گیری کمپین‌هایی در همین راستا و مبارزه با جراحی‌های زیبایی تیتر روی جلد آرا به خود اختصاص داده است. علاوه بر این در پرونده دیگری مساله عشق و پایداری روابط انسانی در دنیای مدرن بررسی شده است.

مجله زنان و زندگی در شماره تازه‌اش همچنین مصاحبه منتشر نشده‌ای با زنده یاد سیمین بهبهانی، شاعر معاصر را منتشر کرده است. مصاحبه بهبهانی، به مباحثی چون زیبایی شناسی در هنر و ادبیات اختصاص دارد. او در بخشی از این مصاحبه گفته است:«به نظر من ادبیات ما درسال‌های اخیر از نظر شعر افول کرده و خیلی پایین رفته است و میزان و نوعش آن کمالی را که داشته پیدا نکرده است. اما در داستان خیلی ترقی کرده و بهتر شده است. شاید بتوانم بگویم که در داستان دست نویسنده در بیان مسائل بازتر است و برعکس در شعر جلویش گرفته شده است. چون بعضی مواقع کسانی که کتاب را برای مجوز بررسی می‌کردند، دانشی را که برای بررسی شعر لازم بود نداشتند و از لحاظ احتیاط هرجایی را که نمی‌فهمیدند و برایشان قابل فهم نبوده است، حذف کرده‌اند.»

از دیگر مطالب این شماره زنان و زندگی می‌توان به مصاحبه با «بهاره رهنما» درباره زندگی و فعالیت حرفه‌ای‌اش در سینما ،تئاتر و ادبیات، گفت و گویی با «سیمین» یکی از مشهورترین زنان سارق تهران، مصاحبه‌ای با «مردا علی توانا»، همسر زهرا شجاعی، رئیس اسبق مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری و روایت زندگی‌اش با خانم شجاعی، پرونده‌ای درباره «زندگی و وضعیت زنان در سوئیس»، مصاحبه‌ای با «فرشته کریمی»، قهرمان فوتسال آسیا و همچنین روایت واقعی زندگی دو زن که در آتش سوختهاند، اشاره کرد.

«زنان و زندگی» در 144 صفحه به همراه یک بچه مجله با قیمت 6 هزار تومان به صاحب امتیازی و سردبیری شیده لالمی منتشر می‌شود. در ضمیمه رایگان این مجله می‌توانید موضوعات مرتبط با سبک زندگی، سلامت، غذا، زیبایی و .... را دنبال کنید. همچنین نسخه آنلاین این مجله در سایت «فیدیبو» در دسترس علاقه‌مندان است.

502502

کد خبر: 679547

وب گردی

وب گردی