دستگیری روبات معروف روسی در یک تجمع سیاسی

روبات معروف روسی promobots)) که بیشتر دو بار از آزمایشگاه فرار کرده بود، این بار نیز به دلیل شرکت در یک گردهمایی سیاسی توسط پلیس روسیه بازداشت شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ روبات معروف روسی (promobots) که پیشتر با فرار خود از آزمایشگاه موجب هرج و ومرج در خیابان شده بود این بار نیز به دلیل شرکت در یک گردهمایی سیاسی توسط پلیس روسیه بازداشت شد. پروموبوتس که در حمایت از یکی از کاندیداهای پارلمان روسیه "ولاری کالاچف" در مسکو شرکت کرده بود توسط ماموران پلیس روسیه دستگیر شده است. گفته می شود این بازداشت زمانی رخ داد که بنا به گزارش یکی از شرکت کنندگان این تجمع به پلیس ، پروموبوتس در حال جمع آوری نظر شرکت کنندگان به منظورتجزیه و تحلیل توسط تیم کاندیدا بود.

سخنگوی کمپانی سازنده پروموبوتس به مجله Invers‌ گفته است؛ پلیس از ما خواست تا روبات را از جمعیت دور کنیم و حتی تلاش کرد به پروموبوتس دستبند بزند. بنا به گفته شاهدان عینی، ربات در هنگام بازداشت هیچ مقاومتی از خود نشان نداده است. پروموبوتس پیشتر نیز به علت دو بار فرار از آزمایشگاه و ایجاد ترافیک و هرج و مرج به دلیل قدم زدنش در خیابان، تبدیل به تیتر اول رسانه ها شده بود. پروموبوتس یک ربات پیشرفته و منحصر به فرد روسی است که توسط دانشمندان این کشوربرای تسهیل کار با مشتریان طراحی و ساخته شده است.

101

کد خبر: 679631

وب گردی

وب گردی