ادای احترام دانشجویان  ژاپنی به  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران/ هنوز هم اهداف  امام خمینی(س)  الگوی جامعه ایرانی است

دانشجویان زبان فارسی دانشگاه توکیوی ژاپن به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان، یازده دانشجوی زبان فارسی دانشگاه توکیوی ژاپن که برای گذراندن یک دوره کوتاه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به تهران دعوت شده بودند در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مقام شامخ امام خمینی(س) ادای احترام کردند.

یکی از دانشجویان دانشگاه توکیوی ژاپن در خصوص ابعاد شخصیتی امام خمینی(س) گفت:برای گذراندن یک دوره کوتاه در تهران مشغول به کار هستیم و ابتدا از محل زندگی امام خمینی(س) در جماران بازدید کرده،سپس برای ادای احترام درحرم مطهر ایشان حضور پیدا کردیم.امام خمینی(س) رهبر بزرگی بودند که انقلاب عظیمی را در ایران به پا کردند.

این دانشجوی 20 ساله ژاپنی ادامه داد:وقتی وارد حرم مطهر امام خمینی(س) شدم احساس کردم وارد مکان زیبایی شده ام .از دوران دبیرستان با شخصیت امام خمینی(س) آشنا شدم و می دانم که ایشان چه اهدافی را در ایران دنبال می کردند.

وی افزود:از زمانی زبان فارسی را به عنوان رشته تحصیلی انتخاب کردم با اهداف و آرمان های حضرت امام خمینی(س) بیشتر آشنا شدم.رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران،نه تنها انقلاب عظیمی را در ایران به پا کردند بلکه راه و روش یک زندگی درست را به ملت ایران یاد دادند و ما دانشجویان زبان فارسی در دانشگاه با اهداف امام خمینی(س) بیشتر آشنا می شویم.ایشان فرد بزرگی بودند که رهبری یک جامعه را با پشتیبانی مردم به عهده گرفتند.به نظر من امام خمینی(س) رهبری است که هنوز هم اهداف و ایده های شان الگوی جامعه ایرانی است.

لازم به ذکر است،در پایان مراسم ادای احترام و نثار تاج گل به مقام والای امام خمینی(س) دانشجویان زبان فارسی دانشگاه توکیوی ژاپن بنا به رسم و سنت کشورشان به امام راحل ادای احترام کردند.

204201

کد خبر: 679649

وب گردی

وب گردی