ارائه توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو از 14 تا 17 مهر ماه سال 1395 در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم واشقانی فراهانی بیان کرد:‌ ستاد ارائه توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تشکیل شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: آثار دریافتی توسط ستاد ارائه توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو شامل: تولید محصول نمونه آزمایشگاهی (پروتوتایپ)؛ محصول تولید شده، تجاری شده و یا در حال پیگیری جهت تجاری‌سازی (شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد)؛ فناوری‌های تولید شده و ثبت شده اختراعات ملی، بین‌المللی و فروش دانش‌فنی)؛ تولید علم (کتاب و مجله) و ایده‌های مراکز تحقیقاتی در زمینه خلق فناوری و معرفی محصول به بازار در زمینه‌های مختلف فناوری نانو است.

واشقانی فراهانی خاطرنشان کرد: واحدهای دانشگاهی و روسای پژوهش استان‌ها لازم است حداکثر تا چهارم مهر ماه فهرست دستاوردها، توانمندی‌ها و آثار خود را به همراه مشخصات نماینده واحدها و استان‌ها از طریق نمابر 55229259-021 به حوزه پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اعلام کنند.

وی بیان کرد: لازم است ستاد ارائه توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این جشنواره تسهیلات و تمهیداتی فراهم نمایند تا پژوهشگران و برگزیدگان جشنواره‌های فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی، محصولات نانو خود را جهت ارائه در غرفه دانشگاه به ستاد جشنواره ارسال کند.

به گزارش ایسکانیوز، سومین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی در 5 و 6 خرداد 1395 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری برگزار شد. در این جشنواره‌ها، دستاوردهای مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش و رقابت گذاشته شد.

101

کد خبر: 679663

وب گردی

وب گردی