پیام تبریک رییس واحد یادگار امام(ره) به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری در پیامی فرا رسیدن سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در پیام موسوی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن و القلم و مایسطرون»

قسم به قلم و آن‌چه می‌نویسد و سپاس صاحب آن‌را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

سپاس خداوند عزیز حکیم را که هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر ، دانشگاهها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می­گیرند و با عطر وجود دانشجویان و دانش پژوهان معطّر میگردند .

تقارن هفته دفاع مقدس را با بهار دانش و تعلیم و تربیت گرامی داشته و آغاز سال تحصیلی جدید را به همة دانشگاهیان عزیز، و بویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک و تهنیت می­گویم ، امید است این تقارن و همزمانی خجسته ، آغازی بر یک حرکت پرشتاب علمی و شکوفائی و بالندگی کشور عزیزمان باشد .

سال1395که به فرمایش حکیمانه و گهربار مقام معظم رهبری به سال" اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل" مزیّن شده است ، توجه به رسالت وجودی دانشگاه به عنوان مهمترین و اصلی­ترین رکن توسعه و مهمترین ابزار دسترسی به استقلال فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و ... مسؤولیتی بس شگرف و بزرگ را برای تمامی دانشگاهیان تأکید و تعریف می­نماید، که در این راستا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری به عنوان نگین اندیشه و خردورزی در کنار حرم مطهر و نورانی حرمین حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و حضرت امام خمینی (ره) ، نیازمند به عزمی جزم برای یافتن نقش مهم و اساسی خود در اعتلای فضای علمی ، فرهنگی و اجتماعی جامعه می­باشد و این مهّم جز به مدد تلاش و اهتمام ارزنده تمامی ارکان آن اعم از دانشجویان ارجمند ، استادان بزرگوار و کارکنان محترم و شریف میسر نخواهد بود.

در آستانه فرا رسیدن دوباره بهار علم و دانش ، فرصت را مغتنم شمرده و مجدداً حضور مبارک و صمیمی یکایک دانشجویان به ویژه دانشجویان ورودی جدید را در واحد یادگار امام امام خمینی(ره) شهر ری خیر مقدم و شادباش عرض نموده و امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو ، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندیها و استعدادهای خود ، و با استفاده از ظرفیت­های علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه ، همراه با استادان و کارکنان محترم دانشگاه در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه­های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند .

امید است استادان، مدیران و کارکنان ارجمند ، پرتلاش و متعهد دانشگاه ، همچون گذشته بستر مناسب را برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و فرهنگی به دانشجویان عزیز فراهم آورند.

از درگاه خداوند منان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید ، موفقیت ، بهروزی و نیک فرجامی آرزو می­نمایم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری

20101

کد خبر: 679691

وب گردی

وب گردی