تصادف مرگبار پراید در اتوبان کرج/ 3 سرنشین پراید مجروح شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پراید با گاردریل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 2:21 بامداد امروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه تهران کرج ابتدای خروجی چهارراه ایران خودرو اعزام کرد.

او با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که سواری پراید در حال حرکت در مسیر خود بوده که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل های کنار بزرگراه متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه سواری پراید حامل سه سرنشین بود گفت: سه سرنشین خودرو که به نظر می رسد اعضای یک خانواده باشند زن ۳۵ ساله ، مردی چهل ساله و دختری ۱۳ ساله بود که درون کابین محبوس شده و آتش نشانان با استفاده از تجهیزات موجود اقدام به خارج کردن آنها کردند.

ملکی با اشاره به تحویل حادثه دیدگان و عوامل اورژانس گفت: در بررسی علائم حیاتی تکنسین های اورژانس مرگ راننده ۴۰ ساله به علت شدت جراحات وارده تایید کرده و مادر و دختر را در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد خاطرنشان کرد: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت 3:22به عملیات خود خاتمه دادند.

105105

کد خبر: 679697

وب گردی

وب گردی