انتصاب معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر جمشید صباغ زاده رئیس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر محمدرضا اردکانی را به سمت معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر محمدرضا اردکانی

با سلام

نظر به تجربه، تعهد، سابقه علمی ارزشمند جنابعالی در امور پژوهش و فناوری و از همه مهم تر اخلاق والای دانشگاهی که در شما سراغ دارم، بدینوسیله جنابعالی را به سمت معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می نمایم.

امید است با یاری خداوند متعال ، با مشورت نخبگان، فرهیختگان، متخصصین و صاحب نظران خبره و با عنایت به اولویت های موجود در سند های بالادستی دانشگاه آزاد اسلامی و توصیه های ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی بتوانید در ارتقای علمی پژوهشکده های متعالی، آزمایشگاههای پیشرفته، مراکز علم و فناوری برتر در سطح ملی و بین المللی نقش موثر ایفا فرمائید.

همچنین انتظار دارم با تشکیل اتاق فکر با نخبگان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی که امروزه به یاری خداوند متعال تعدادشان کم نیست، راه های تعالی علمی، انتقال فناوری، خلق ثروت از دانش، ثبت و فروش پتنت در عرصه ملی و بین المللی و از همه مهم تر تسهیل مسیر تحقیق و پژوهش برای پژوهشگرهای مطرح بین المللی را بررسی و ر اهکارهای اجرایی آن را در قالب برنامه ای عملی و زود هنگام به اجرا درآورید.

برای جنابعالی آرزوی توفیق دارم

جمشید صباغ زاده

رئیس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است، محمدرضا اردکانی دارای دکتری زراعت، استاد تمام و عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است.معاونت مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی، عضویت در هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از سال 81 الی 85، سابقه تدریس درواحدهای کرج،اراک، تاکستان، تهران شمال و علوم و تحقیقات از دیگر سوابق وی است.

محمدرضا اردکانی همچنین در سال های 85،86 و 93 به عنوان پژوهشگر برتر واحد کرج معرفی شده است و بعنوان برترین نویسنده کتاب سال تحت عنوان اکولوژی در دانشگاه تهران نیز انتخاب شده است.

وی تا کنون 12 کتاب علمی در زمینه اکوفیزیولوژی گیاهی ، اکولوژی گیاهی ، ایزوتوپها و علم کشاورزی و .. و بیش از 80 مقاله معتبر جهانی منتشر کرده است.

101

کد خبر: 679732

وب گردی

وب گردی