سرانجام کارت آتیه جوانان/ فصل گزارش‌دهی دستگاه‌ها در حوزه جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از آغاز گزارش‌دهی اعضای ستاد ملی ساماندهی امور جوانان از عملکرد دستگاه ذیربط در این حوزه خبر داد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نخستین دستگاهی است که گزارش خود را ارایه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، محمدرضا رستمی در این باره افزود: قصد داریم زمینه‌ای فراهم شود که از این پس ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در دستگاهی که قراراست گزارش ارایه دهد، تشکیل جلسه دهد.

او با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان هنوز فعال نشده‌اند،گفت: پس از ارایه گزارش دستگاه‌ها، از آن‌ها درخواست کنیم که طرح‌هایی را در این حوزه ارایه دهند.

او در ادامه درباره کارت آتیه جوانان به عنوان یکی از طرح‌هایی که در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان رای نیاورد، گفت: وزارت ورزش و جوانان می‌تواند به صورت آزمایشی این طرح را اجرا و نتیجه آن را در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان مطرح ‌کند تا اعضای ستاد در صورت تمایل برای مشارکت ، آن را مصوب بکنند ولی در مجموع در حال حاضر این طرح به عنوان مصوبه ستاد ملی ساماندهی پیگیری نمی‌شود.

رستمی در پایان افزود: 2000 کالا و خدمات در قالب کارت آتیه جوانان پیش‌بینی شده که جوانان با تخفیف ویژه می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر آن سه‌پنجم کارمزد خرید جوانان به عنوان پس‌انداز برای آنان ذخیره می‌شود که طی 15 سال به 7 میلیون تومان می‌رسد. اگر جوانان این پس‌انداز را در بورس سرمایه‌گذاری کنند پس از 15 سال به 40 میلیون تومان می‌رسد.

20106

کد خبر: 679821

وب گردی

وب گردی