پیام تبریک سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت آغاز سال تحصیلی

دکتر محمدحسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیام تبریکی خطاب به دانشجویان و جامعه دانشگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، متن کامل این پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی
طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است و خداوند جویندگان دانش را دوست دارد. (حضرت محمد صلى ‏الله‏ علیه ‏و ‏آله(

آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان عزیز، مدرسین محترم و کارکنان پرتلاش دانشگاه، صمیمانه تبریک می گویم.
مقارن بودن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند «دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره‌ی شهیدان متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در «سنگر دانشگاه » یادآوری می‌نماید. ما نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه زندگی و کار خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد کرده و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را در قالب یک دانشگاه نسل سوم محقق سازیم.
دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان مهم‌ترین رکن نظام آموزش عالی مهارت و فناوری کشور، به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص مورد نیاز بخش های مختلف، با تعامل و مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی حرکت می‌کند و مصمم است تا با توسعه آموزش‌های مهارتی و شغل‌محور، در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش برجسته‌ای داشته باشد.
دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف مهارت آموزی با نگاه به بازار کار تأسیس شده است و بزرگترین مزیت آن نسبت به سایر دانشگاه‌های کلاسیک، انعطاف پذیری و سرعت عمل، همگام با شرایط روز و تصویب رشته‌های جدید یا لغو رشته‌های غیر ضروری جهت تطبیق با بازار کار است. این دانشگاه بستر لازم برای ایجاد دانشگاه نسل سوم را دارد؛ چرا که می‌تواند همگام با نیاز جامعه و بازار کار حرکت کند.
امید است در دوره رو به رشد توسعه اقتصادی، مهارت آموزی و کارآفرینی به جای مدرک گرایی به دغدغه همگانی و فرهنگ تبدیل شده و مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد و دانشگاه جامع نیز بتواند با اجرای برنامه‌های ارتقاء کیفیت خود، در تأمین نیازهای کشور به نیروهای ماهر و توانمند موفق‌تر از گذشته عمل کند.
در پایان با استعانت از حضرت ولی عصر (عج)، برای کلیه دانشجویان عزیز، مدرسان گرامی و کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه، توفیق روز افزون از درگاه الهی مسألت دارد.

محمدحسین امید
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی

20103

کد خبر: 679882

وب گردی

وب گردی