خطیب جمعه تهران با بیان این که لغزش های سیاسیون مقطعی نیست و در قیامت باید پاسخگو باشند، گفت: چند روز قدرت ارزش آن را ندارد تا انسان مغلوب سیاست شود و با جریانات سازش کند.

به گزارش ایسکانیوز ، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه اول این هفته نمازجمعه که در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، با اشاره به آیه 3 سوره مبارکه آل عمران افزود: در روز قیامت ، هرکسی، هرکاری انجام داده است آنجا می یابد.

وی بیان کرد: تمام حرکات، سکنات ونیات ما در عالم ذخیره است، قیامت صحنه ای است که پرده ها کنار می رود و هر کسی هرکاری انجام داده، همه را می یابد.
خطیب جمعه تهران ادامه داد: خداوند از روی محبت به ما گوش زد می کند تا اعمال ما برای خودمان خطرساز و مشکل سازنباشد.
صدیقی اضافه کرد: سیاسیون نیز همچون افراد دیگر این مقطع سیاست شان تمام می شود، اگر اشتباهات و لغزش هایی در کار سیاسیون باشد تنها لغزش فردی نیست، مشکلاتی که برای یک امت و نسل های بعدی درست می شود، در روز قیامت به صورت آتش های جانگزا دامنشان را می گیرد و رها نمی کند .
وی گفت: نمی ارزد آدم برای این چند روز قدرت بازی کند، مغلوب سیاست شود، با جریانات سازش کند ، با دنیای کفر کنار بیاید .
خطیب جمعه تهران اظهار داشت: ما باید این آیات را تابلو کنیم ، هر کاری انجام می دهیم فکر نکنیم یک کار مقطعی است و تمام شد ، یک استاد، مدیر ، وزیر، مدیر کل ، سخنگو باید پاسخ کلمات و حروف خود را قیامت باشد.
صدیقی، بهشت را مظهر احسان و بخشش خدای متعال دانست و ادامه داد: اما جهنم مظهرعدل پرودگار متعال است، فرد جهنمی ازهیچ کسی نمی تواند طلبکارباشد چرا که عمل خودش، دامن خودش را گرفته است.
وی اضافه کرد: اگر کسی دقیق باشد درهمین عالم نیز می یابد که نتیجه عملش به او بازمی گردد، بنابراین مواظب رفتار، کلام ، معاملات، دادو ستد، اظهارات سیاسی و نیات خودمان باشیم.

202

کد خبر: 679904

وب گردی

وب گردی