قدردانی دفتر رهبری از 3 دانشجوی محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی/کتاب با رتبه جهانی تقدیم شهدای مدافع حرم شد+عکس

کتاب مهندسی محیط زیست که توسط 3 دانشجویی دکتری محیط زیست واحد علوم و تحقیقات به نگارش در آمده بود مورد تقدیر دفتر رهبری قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، این کتاب با موضوع بررسی راهکارهای نگهداشت زیست محیط و توسعه پایدار با بهره مندی از نظریه ها و تجارب نوین محیط زیستی در یازده بخش و در 465 صفحه و در مدت زمان 4 سال به نگارش در آمده است.

در این کتاب نمودارهای علمی،فرضیه های موجود بین المللی و بومی و همچنین راهکاری های توسعه پایدار در محیط زیست با مدلی جدید مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است.

نویسندگان این کتاب دکتر عاطفه مهدی، دکتری مهدی بهروش و دکتری حمیدرضا ربیعی در اقدامی ارزشی این مجموعه علمی را به محضر مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم تقدیم کردند که بعد از رویت کتاب مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری واقع شد.

نسخه ای از این کتاب نیز برای اتحادیه‌ بین‌المللی‌ حفاظت از طبیعت و منابع طبیعی (اتحادیه‌ جهانی‌ حفاظت‌) (IUCN) ارسال شده است.

براساس این گزارش، دانشکده محیط زیست دانشگاه علوم وتحقیقات قدیمی ترین دانشکده محیط زیست کشور است که ریاست آن در حال حاضر به عهده دکتر مجید عباسپور برادر وزیر شهید حسن عباسپور است.

101

کد خبر: 679967

وب گردی

وب گردی