برای اطلاع از شلوغی مراکز معاینه فنی، به این شماره پیامک بزنید/ اضافه شدن شیفت تازه برای معاینه فنی

رئیس ستاد معاینه فنی تهران از رشد ۳۰۰ درصدی صدور برگه معاینه فنی در شهریور امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی تهران؛ سید نواب حسینی منش گفت: با توجه به اجرایی شدن طرح کاهش و با وجود همه هشدارها که از قبل داده شده است اما باز مردم مراجعه به مراکز معاینه فنی را به روز آخر موکول کردند.

به گفته او ظرفیت مراکز معاینه فنی محدود است و با سرعتی ثابت می توان خدمات رسانی کرد: البته مردم برای اطلاع از آخرین وضع مراکز معاینه فنی و تخمین طول صف آن می توانند عدد یک را به سامانه ۲۰۰۰۱۱۲ ارسال کنند. البته ما تا هفته های آینده نوبت دوم ساعت کاری مراکز معاینه فنی را از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فعال خواهیم کرد.

رئیس ستاد معاینه فنی شهر تهران گفت: با توجه به بحث الزام دریافت معاینه فنی و جریمه ۵۰ هزار تومانی برای نداشتن آن، شهریور امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش صدور برگه معاینه فنی را شاهد بویدم. البته در شش ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۰ درصد داشته ایم.

او گفت: از مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو که مکلف به دریافت معاینه فنی هستند یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو معاینه فنی دریافت کرده اند.

از مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو که مکلف به دریافت معاینه فنی هستند یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو معاینه فنی دریافت کرده اند

حسینی منش از مردم خواست با مراجعه به مراکز معاینه فنی به تهران و یا شهرستانها حتما برای خودروهای با عمر ۵ سال به بالا معاینه فنی دریافت کنند.

او درباره تاثیر طرح کاهش بر آلودگی هوا گفت: چنین طرح‌هایی در بلند مدت جواب می دهد. البته بر اساس مطالعات دانشگاه های معتبر با اجرایی شدن مرحله نخست طرح کاهش شاهد کاهش ۱۰ درصدی آلودگی هوای شهر تهران خواهیم بود.

105105

کد خبر: 679971

وب گردی

وب گردی