مناطق 3 و 4 بیشترین ترافیک/ ترافیک نیمه سنگین در 5 بزرگراه اصلی پایتخت

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه هم اکنون از بار ترافیکی مدارس کاسته شده است از ترافیک نیمه‌سنگین در 5 بزرگراه و اتوبان اصلی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا،سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه امروز اولین روز از آغاز سال تحصیلی 95 بود و به دنبال آن ما شاهد بار ترافیکی در معابر پایتخت بودیم، اظهار کرد: بار ترافیک در مناطق شمالی پایتخت به خصوص مناطق 3 و 4 از جمله میدان هروی، خیابان پاسداران و شریعتی بیشتر از معابر دیگر مشهود بود.

او با بیان اینکه در بحث ترافیک سرویس مدارس هم اکنون مشکلی نداریم و در این ساعت بار ترافیکی مراکز آموزشی جذب شده است، گفت: هم اکنون در برخی از بزرگراه‌های پایتخت از جمله غرب به شرق شهید همت، جنوب به شمال بزرگراه نواب، جنوب به شمال یادگار، بابایی به سمت غرب، جنوب به شمال امام علی شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین هستیم که پیش‌بینی می‌شود این بار ترافیکی تا ساعت 10 صبح امروز تخلیه شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه امروز در مناطق جنوبی و مرکزی پایتخت با مشکل ترافیکی خاصی روبرو نبودیم، اضافه کرد: همچنین در اولین روز کاری از مهر ماه سال 95 پلیس راهور در خصوص ورود خودروها به طرح زوج و فرد و طرح ترافیک با مشکل خاصی روبه‌رو نبوده است.

703

کد خبر: 679995

وب گردی

وب گردی