وضعیت نامشخص 10 هزار تاکسی با اجرای طرح  LEZ

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: در روزهای نخست مهر با توجه به افزایش حجم سفر تاکسی های ویژه در 48 پایانه برای جابه جایی شهروندان در آماده باش هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، میثم مظفر صبح شنبه در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر 95 گفت: همزمان با بازگشایی مدارس تقاضای سفر نیز از سوی والدین دانش آموزان افزایش پیدا می کند و به همین خاطر سازمان تاکسیرانی برای پاسخگویی به سفرها برنامه ریزی کرده است.

او گفت: در 48 پایانه تاکسیرانی به صورت ویژه تاکسی هایی قرار گرفته و در کنار آن در چهارراه ها و میادین اصلی شهر تهران نیز تاکسی ها به صورت گسترده تر حضور دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به رصد تاکسی ها از سوی بازرسان سازمان گفت: فعالیت تاکسی ها از طریق بازرسان سازمان تاکسیرانی رصد شده و در صورتی که در نقطه ای ترافیک محسوسی احساس شود تاکسی ها به آن سمت سوق داده شده تا شهروندان را جابه جا کنند.

مظفر در خصوص طرح ویژه تاکسیرانی برای 4800 دانش آموز معلول تاکید کرد: برنامه ریزی شده این دانش آموزان به صورت رایگان از سرویس های مدارس بهره مند شده تا بتوانند در سال تحصیلی جدید بدون مشکل به مدرسه بروند.

او با اشاره به اجرای طرح ال ای زد و در نظر گرفتن جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی گفت: 10 هزار تاکسی شهر تهران که عمر آنها از 10 سال می گذرد در صف نوسازی قرار داشته اما اکنون با اجرای این طرح وضعیت تردد آنها مشخص نیست.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خواستار همکاری دولت با سازمان تاکسیرانی شد و گفت: درخواست ما از مسئولان دولت و به صورت مشخص از مسئولان وزارت کشور این است که فرصت دو هفته ای را برای اعمال قانون تاکسی های فاقد معاینه فنی در نظر گرفته تا این خودرو ها بتوانند پس از طی مراحل نوسازی مشکل تردد خود را برطرف کنند.
20104

کد خبر: 679999

وب گردی

وب گردی