کاهش شهریه تحصیل در رشته های دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان 

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان از کاهش 50 درصدی شهریه، برای دانشجویان ورودی 1395 رشته های دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان  نسبت به سنوات قبل خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، جعفر تابش، گفت: به پیشنهاد ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و تصویب هیات امنای دانشگاه، در جهت تسهیل شرایط تحصیل فرزندان کشاورزان و تولیدکنندگان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، مقرر گردیده داوطلبان ورود به دانشگاه و بخصوص دانش آموختگان هنرستان های کشاورزی ؛ در دانشگاه ازاد اسلامی تاکستان با نصف شهریه مصوب کشوری در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های کشاورزی ثبت نام کرده و ادامه تحصیل کنند.

وی همچنین بیان کرد: این واحد همکاری‌های لازم را در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه برای دانشجویان ورودی جدید انجام می‌دهد وبه منظور رفع نگرانی دانشجویان ورودی جدید مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان، با تصمیم هیات رئیسه این واحد دانشگاهی، مساعدت و همکاری لازم در تقسیط و ارائه وام های صندوق رفاه انجام خواهد شد.
وی افزود: دانشجویان ورودی سال 95 می‌توانند با واریز مبالغی از شهریه برای پرداخت مابقی آن از وام‌های دانشجویی و تقسیط شهریه استفاده کنند.
معاون اداری و مالی واحد تاکستان گفت: دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه واحد تاکستان برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

20101

کد خبر: 680012

وب گردی

وب گردی