محسن هاشمی: افتتاح ٧٠ هزار متر مربع فضای مسقف و محوطه در شروع سال تحصیلی/ بهره برداری از یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا(س)

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از طراحی و احداث یادمان شهدای دانشجو به درخواست سازمان بهشت زهرا (س) توسط دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس محسن هاشمی گفت: در سال گذشته بنا به درخواست سازمان بهشت زهرا (س) از دکتر میرزاده برای طراحی و ساخت المان مربوط به یادمان شهدای دانشگاه در بهشت زهرا موضوع به معاونت عمران سازمان مرکزی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ موضوع توسط دکتر میرزاده، طراحی این المان توسط معماران مجرب اداره کل ساختمان معاونت عمران آغاز و طرح به تایید ریاست سازمان بهشت زهرا (س) رسید.

مهندس هاشمی با بیان اینکه برای ساخت این المان از طراحی ایرانی-اسلامی بهره گرفته شده، افزود: این المان قرار است فردا همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از تکمیل دو ساختمان به مساحت های هریک 25 هزار متر مربع در سایت حکیمیه(تهران شمال) خبر داد و گفت: این دو ساختمان هریک محوطه سازی در حدود 10 هزار مترمربع را نیز داراست.

مهندس هاشمی گفت: سایت حکیمیه مربوط به تهران شمال حدود بیست هکتار مساحت دارد که طرح تجمیع ساختمان های تهران شمال در آن انجام خواهد شد. طراحی کامل سایت و ساختمان های این مجمتع انجام و به تصویب شورای عالی معماری دانشگاه رسیده است.

وی افزود: بزودی حدود ٧٠ هزار متر مربع فضای مسقف و محوطه در شروع سال تحصیلی به بهره برداری خواهد رسید.

101

کد خبر: 680072

وب گردی

وب گردی