پایان طرح تابستانی پلیس راهور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پایان طرح تابستانی پلیس راهور در جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ نادر رحمانی درباره طرح تابستانی پلیس راهور در جاده‌های کشور اظهارکرد: امروز آخرین روز از اجرای طرح تابستانی پلیس راهور است و اجرای آن برای فردا تمدید نخواهد شد.

او ادامه داد: هدف از اجرای طرح تابستانی کاهش آمار جانباختگان ناشی از تصادفات رانندگی و همچنین شمار مجروحان ناشی از این حوادث بود و در کنار آن خدمت رسانی به شهروندان، روان سازی ترافیک و ... جزو اولویت های بعدی بود.


رحمانی در تشریح وضعیت ترافیکی جاده های کشور در آخرین روز از طرح تابستانی پلیس نیز گفت: در هفته پایانی شهریورماه شاهد افزایش حجم تردد در جاده های کشور بودیم اما در حال حاضر هیچ مشکل ترافیکی در هیچ‌یک از جاده های کشور گزارش نشده و تردد به آرامی در حال انجام است که این موضوع نشان می دهد بسیاری از مسافران تا پیش از آغاز سال تحصیلی خود را به مقصد رسانده اند.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: هم اکنون در محور ماکو در استان آذربایجان غربی شاهد بارش پراکنده باران هستیم اما در دیگر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.


رحمانی با اشاره را به پیش بینی های هواشناسی اظهار کرد: به مسافران استان های شمالی توصیه می‌کنیم که از توقف در معابر کنار رودخانه ها و مسیل‌ها خودداری کنند.


او با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی ترافیکی و امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

703

کد خبر: 680202

وب گردی

وب گردی