کارآفرینان ملی به محله های مرکزی شهر تهران می آیند

برای نخستین بار مدل کاربردی کار آفرینی با هدف ایجاد اشتغال و فقر زدایی برای شهروندان ساکن درمحله های مرکزی شهرتهران؛ در منطقه 11 اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان با اعلام این خبر گفت: این طرح مشترک بین معاونت کار آفرینی و توانمند سازی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه اجرا می شود. در این طرح به دنبال جذب کار آفرینان ملی و نخبگان هستیم تا بتوانیم از طرح ها و ایده های آن ها که قابلیت اجرا در منطقه را دارند، استفاده کنیم و به اشتغال صد درصدی دست یابیم.

به گفته او تاکنون دیدگاه کارآفرینی در منطقه بر نگاه حمایتی استوار بوده و از کسب و کارهای نو پا به ویژه مشاغل خانگی حمایت شده است. از سوی دیگر علاوه بر جذب نخبگان در حال جمع آوری اطلاعات از محله ها هستیم . اطلاعاتی در زمینه شناسایی افراد جویای کار، افراد متقاضی بهره برداری از غرفه های شهرداری و در نهایت افرادی که به فضای کار احتیاج دارند.

آبادیان افزود: در اجرای این طرح محله عباسی به عنوان محله آزمایشی در جمع آوری اطلاعات انتخاب شده است.

او از اشتغال زایی به عنوان مقصود نهایی این طرح نام برد و گفت: هدف نهایی این طرح، ایجاد اشتغال و فقر زدایی است و با اجرای آن به زودی شاهد تحول چشمگیر در زمینه توانمندسازی شهروندان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود.

105105

کد خبر: 680295

وب گردی

وب گردی