سردار کارگر:  همراهی و پیگیری دکتر میرزاده در موضوع دفاع مقدس قابل تقدیر است/دفاع مقدس متعلق به هیچ جناح و دسته‌ای نیست

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نشست هم اندیشی اساتید درس دفاع مقدس با روسا و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار بهمن کارگر در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم، از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و مسئولان واحدهای سراسر کشور برای تشکیل این جلسه تشکر و قدردانی کرد.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه دفاع مقدس بسیار موفق عمل کرده و فعالیت های این دانشگاه تنها محدود به دو واحد درس دفاع مقدس نیست، گفت: ساخت یادمان های شهدای گمنام در این دانشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: درس دفاع مقدس که با پیگیری های شهید سوداگر عملی شد، بسیار موثر واقع شده است و خوشبختانه در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، مسائل مربوط به حوزه دفاع مقدس توسط شخص دکتر میرزاده پیگیری می شود که این امر زبانزد و قابل تقدیر است.

کارگر در ادامه اظهار داشت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص امور مربوط به دفاع مقدس پیشتاز بوده است. البته انتظار از دانشگاه آزاد اسلامی نیز همین است چرا که تاسیس این دانشگاه همزمان با آزادسازی خرمشهر به عنوان روز مقاومت و پیروزی است و این دانشگاه باید همواره مسیر شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: دکتر میرزاده از ابتدای انقلاب خدمتگزاری امین و فعال برای ایران و انقلاب بوده و همواره پیگیری از فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه فعالیت در زمینه شهدا و ایثارگران به کارها برکت می دهد، گفت: ‌در دانشگاه آزاد اسلامی نیز همین گونه است و خوشبختانه این دانشگاه در پرداختن به حوزه دفاع مقدس خوب عمل کرده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است، تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری؛ دفاع مقدس یک گنج است که باید پیرایش شده و به نسل جوان ارائه شود.

کارگر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در ارائه درس آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس پیش‌قدم بوده و انتظار می‌رود که در زمینه آموزش مجازی این درس نیز پیشگام باشد. پیشنهاد می‌کنم که آموزش مجازی این درس به صورت پایلوت در دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی شود.

وی با اشاره به یکی از فرمایشات امام خمینی (ره) درخصوص جبهه و جنگ، گفت: امام (ره) فرمود اگر حال و هوای جبهه، به پشت جبهه بیاید، خیلی از مسائل حل می شود. ما نیز باید این موضوع را در دستورکار خود قرار دهیم.

سردار کارگر با تشکر از خدمات دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد موقعیتی که وی در حوزه دفاع مقدس در این دانشگاه ایجاد کرده، ادامه داشته باشد و خانواده شهدا و ایثارگران بتوانند از خدمات این دانشگاه بهره ببرند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس متعلق به هیچ جناح و دسته‌ای نیست بلکه متعلق به همه مردم است امیدواریم جلساتی از این دست در راستای عملی کردن پیشنهادات و طرح‌های افراد در زمینه گسترش و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

101

کد خبر: 680304

وب گردی

وب گردی