افتتاح 650 متر مربع فضای آموزشی و پژوهشی در دبستان پسرانه سما بندرعباس

آیین بازگشایی و افتتاح 650 متر مربع فضای آموزشی و پژوهشی، در دبستان پسرانه سما بندرعباس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدیدبا حضور مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی اموزش و پرورش، هاشمی پور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و رئیس شورای سیاست گذاری سما، مهدی دسینه دبیر شورای سیاستگذاری سما در استان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در دبستان پسرانه سما برگزار شد.

رئیس شورای سیاستگذاری سما در استان هرمزگاندر حاشیه این بازدید وضمن تبریک سال تحصیلی جدید با اعلام رضایت از عملکرد مسئولان و کارمندان سما درفرایند اجرای برنامه‌های آموزشی و فراهم کردن امکانات لازم در این زمینه گفت: با توجه به رشد و گستردگی مجموعه سما مسئولیت و وظایف آن به نسبت نیز افزایش می یابد و در این زمینه باید برنامه ریزی مدونی در جهت کیفی و کمی مجموعه صورت پذیرد.

مهدی باقری همدلی و تعامل مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان آموزش و پرورش را از رموز موفقیت سما دانست و افزود: تعامل دوسویه سما و بهره بردن از دو حوزه دانشگاه و آموزش و پرورش این مجموعه را در بالا‌ترین سطح تعلیم و تربیت قرار داده است.

دبیر شورای سیاستگذاری سما هرمزگان نیز در ادامه ضمن اذعان به اینکه سازمان سما با افزایش کیفیت آموزشی و پژوهشی و با رعایت قوانین و ضوابط دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش در جهت ارتقای فعالیتهای علمی در حال حرکت است بیان نشان کرد: سازمان سما وابسته به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در دو بخش دانشکده و مدارس به آموزش نیروهای تکنسین و تربیت دانش آموزان فعالیت دارد.

مهدی دسینه افزود: با توجه به استقبال چشمگیر از مدارس سما تصمیم بر آن شد که فضاهای جدیدی به مجموعه اضافه شود که این فضاهای آموزشی و پژوهشی در بازه زمانی سه ماهه و به متراژ 650 متر مربع شامل کلاسهای درس، آزمایشگاه ، سالن و سرویس بهداشتی است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس با داشتن بیش از 4300 دانشجو، 1800 نفر دانش آموز و همچنین دارا بودن یک دانشکده فنی و حرفه ای و 6 مدرسه و سایر امکانات آموزشی و پژوهشی و کارگاهی و آزمایشگاهی، اکنون از بین 109 مرکز آموزشی و فرهنگی سما سراسر کشور بعد از مراکز سما تهران و مشهد در رتبه سوم کشور قرار دارد.

در حاشیه این مراسم نیزپروژه های عمرانی سما، توسط دبیر شورای عالی آموزش و پرورش و هیات همراه به بهره برداری رسید.

101

کد خبر: 680310

وب گردی

وب گردی