برخواستن دود از یک دستگاه گلکسی نوت 2 در هواپیمای در حال پرواز

به نظر می رسد این روزها بخت و اقبال نیز با کمپانی کره ای همراه نیست و همه چیز دست به دست هم داده تا ماجرای آتش گرفتن موبایل های سامسونگ به یک تراژدی فراموش نشدنی تبدیل شود. در جدیدترین ماجرا، حین پروازی از هند به سمت مالزی، موبایل گلکسی نوت 2 مسافری بیش از حد گرم شده و دود و جرقه از آن برخاسته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجیاتو، البته در این حادثه به کسی آسیب نرسیده و مهمانداران با مشاهده خارج شدن دود از محفظه بالای سر مسافران، به سرعت وارد عمل شده و با انداختن موبایل مذکور درون ظرفی پر از آب، جلوی مشتعل شدنش را گرفته اند.

در واکنش به این حادثه شرکت سامسونگ اعلام کرده که به سرعت بررسی های لازم را به انجام خواهد رساند و در این مسیر با مقامات هوایی کشور هند همکاری لازم را خواهد داشت تا عامل بروز واقعه مشخص شود.

یکی از مقامات سازمان هوایی این کشور آسیایی می گوید که دستورالعملی را به تمام فرودگاه ها ارسال نموده اند تا از این پس تمام مسافرانی که از تلفن های هوشمند سری نوت سامسونگ استفاده می کنند، می بایست قبل از سوار شدن به هواپیما موبایل خود را خاموش نمایند، و یا این که از آوردن این گجت ها به دورن پروازهای تجاری جلوگیری به عمل آورده شود.

با توجه به آن که موبایل گلکسی نوت 2 مذکور چند سال را بدون اشکال کار کرده است، پس نمی توان این حادثه را با ماجرای انفجار باتری نوت 7 سامسونگ مرتبط دانست، اما در هر حال همزمانی این دو ماجرا می تواند به حجم دردسرهای شرکت کره ای بیافزاید.

101/103

کد خبر: 680343

وب گردی

وب گردی