جلسه معارفه و تکریم روسای دانشکده های علوم انسانی ، فنی و مهندسی و مدیریت و حسابداری واحد یادگار امام(ره)

جلسه معارفه و تکریم روسای دانشکده های علوم انسانی ، فنی و مهندسی و مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری با حضور دکتر موسوی رئیس  و اعضای هیات رئیسه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، درحکمی از سوی سیدفرج الله موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری، عباس ارجمندفر، دکتر منصور امانی، رامین محمدعلی طهرانی و اشرف السادات شاه ولایتی به ترتیب بعنوان روئسای دانشکده های مدیریت و حسابداری،علوم انسانی، آموزش معلمان و فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری منصوب شدند.

درابتدای این جلسه که اعضای هیات رئیسه واحد، روسای دانشکده‌ها و مدیران دانشگاه حضور داشتند، دکتر موسوی رئیس واحد یادگار امام (ره)شهرری ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار رزمندگان و شهدایی است که در سنگر دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

موسوی در ادامه با توجه به اهمیت و لزوم تکریم دانشجویان در دانشگاه با یادآوری پیام دکتر میرزاده به همکاران دانشگاه آزاد اسلامی که از آنها خواسته شده است با روی گشاده به خواسته‌های ارباب‌رجوع پاسخ دهند، گفت: «در این پیام تکریم ارباب‌رجوع با روی گشاده و توجه ویژه به حل مشکلات آنان در چارچوب قوانین و مقررات دانشگاه مورد تاکید است که همه ما باید در شروع سال تحصیلی جدید این مهم را سرلوحه کاری خود در دانشگاه قرار دهیم.

این مقام دانشگاهی با تقدیر از تلاش همکاران خدوم واحد در پذیرش و ثبت نام دانشجویان به ویژه ورودی های جدید گفت: انتخاب واحد یادگار امام(ره) از طرف دانشجویان برای ادامه تحصیل بدلیل تکریم ارباب رجوع و رفتارها و برخوردهای مناسب کارکنان زحمتکش واحد با قشر فرهیخته دانشجویان است که همه ما به این مسئله افتخار می کنیم.

موسوی با بیان اینکه همواره از عملکرد روسای دانشکده ها رضایت داشته است گفت: تغییرات مدیریتی در سازمان باعث پویایی و رشد آن سازمان می شود و مدیران جدید می توانند با برنامه و ایده های جدید خود همواره سازمان را در رسیدن به اهداف خود کمک نمایند

رئیس واحد یادگار امام(ره) ضمن تقدیر از تلاشهای روسای قبلی دانشکده هاگفت: «انتظار دارم روسای جدید با تلاش مضاعف در راستای اهداف و سیاست‌های عالی دانشگاه گام‌های عملی بردارند .

در پایان مراسم دکتر موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) با اهداء لوح تقدیر از زحمات چندین ساله آقایان دکتر علی پیروی، دکتر سعیدگودرزی و سرکارخانم دکتر پهلوانی تقدیر و برای روسای جدید دانشکده ها آرزوی موفقیت کرد.

101

کد خبر: 680434

وب گردی

وب گردی