دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران آغاز به کار کرد

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از صبح امروز (یکشنبه) با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار کرد.

به‌گزارش ایسکانیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این نمایشگاه کارفرماها، مشاوران و پیمانکاران حضور دارند و شرکت‌های تولیدکننده انواع لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب‌شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه گیری و تجهیزات آزمایشگاهی آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات فلزی نیز محصولات خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.
بر اساس این گزارش، 259 شرکت داخلی و 140 شرکت خارجی از 25 کشور جهان همچون آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا، چین و ... در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را ارائه می‌کنند.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در فضایی به وسعت 25 هزار و 663 مترمربع و با حضور حدود 400 شرکت دایر خواهد بود.
این نمایشگاه از 4 مهر لغایت 7 مهر سال جاری از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

607/602

کد خبر: 680544

وب گردی

وب گردی