نوازی: لابی ندارم روی نیمکت تیم ملی بنشینم/ منصوریان می ترسد زیرآبش را بزنند/ حاج محمدی را سیبل نکنیم

بازیکن سابق استقلال گفت: لابی من آنقدر قوی نیست که بخواهم روی نیمکت تیم ملی بروم.

محمد نوازی در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: شرایط تیم فوتبال استقلال روند صعودی پیدا کرده و در بازی های اخیر خود نشان داده که می تواند حریف سرسختی برای رقبا باشد. همین امتیازات باعث شده تا تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط خود را به حالت آرمانی برساند و امیدوارم استقلال به روزهای خوب خود بازگردد.


وی افزود: باشگاه استقلال از پیشکسوتان استفاده نمی کند البته این امر در تمام تیم های لیگ برتری به چشم می خورد و حتی پرسپولیس هم به پیشکسوتان خود بها نمی دهد. من 10 سال برای استقلال بازی کردم و زمانی که جوان بودم از عملکردم تمجید و به به و چه چه می کردند اما حالا کسی به سراغ ما نمی آید.
فصل گذشته مظلومی از ما درخواست کرد که روی نیمکت استقلال بنشینیم و عملکرد خوبی هم در لیگ داشتیم. توانستیم برای استقلال سهمیه آسیا کسب کنیم ولی این اتفاق به چشم کسی نیامد.البته حق می دهم نه تنها منصوریان بلکه اکثر مربیان دوستان خود را به عنوان مربی انتخاب می کنند چرا که ترس از زیراب زدن دارند.


نوازی ادامه داد: خیلی ها به استقلال آمدند و حتی یک دقیقه هم بازی نکردند اما پولشان را تمام و کمال دریافت کردند. بهتر است حاج محمدی را به عنوان سیبل نکوبیم. امیدوارم افتخاری بتواند به باشگاه استقلال سر و سامان دهد و از برخی شیطنت ها که سال گذشته گریبانمان را گرفت جلوگیری کنیم.

مربی سابق استقلال خاطرنشان کرد: جالب اینجا است که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان نقش ایجنت را ایفا می کنند و یک بازیکن با خودش دو بازیکن دیگر را هم به تیم مورد نظر می آورد.

602/603

کد خبر: 680573

وب گردی

وب گردی