صافی: حضور در کنار دکتر دادگان بزرگترین افتخار است/ هدفمان دفاع از قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی  است

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عدالت، سازماندهی و کنترل سه اصل مهم است که در دانشگاه آزاد اسلامی دیده می شود.

احمد صافی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: خوشبختانه نفرات مورد نیاز را جذب کردیم و قرارداد اکثر آنها تا پایان وقت اداری امروز امضا خواهد شد.
وی افزود: هفت ملی پوش در رشته کومیته و یک ملی پوش در رشته کاتا به خدمت گرفته ایم و به نظرم با این نفرات می توانیم از عنوان قهرمانی که سال گذشته به دست آورده ایم دفاع کنیم. البته تعدادی جوان را به تیم اضافه کردیم تا از استعداد آنها در مسابقات استفاده کنیم.


صافی ادامه داد: به نظرم تیم هایی مثل مناطق نفت خیز و نیروی انتظامی جزو مدعیان برای قهرمانی و رقیبان اصلی ما به حساب می آیند. با این حال، بدون ترس مسابقات را شروع می کنیم و برای قهرمانی می جنگیم.


سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: قبل از شروع لیگ به اردو خواهیم رفت تا بازیکنان را در مسابقات دوستانه محک بزنیم همچنین ملی پوشان ما به دلیل شرکت در مسابقات جهانی آلمان با خستگی به ایران بازمی گردند و به همین خاطر باید جوانان را برای بازی های ابتدای لیگ آماده کنیم تا بازیکنان تیم ملی در تهران ریکاوری کنند.


او خاطرنشان کرد: 30 سال در ورزش با عناوین مختلف فعالیت کردم اما بزرگترین افتخارم حضور در کنار دکتر دادگان و پهلوان است و به نظرم عدالت، سازماندهی و کنترل که سه اصل مهم است در ورزش دانشگاه آزاد اسلامی دیده می شوند.

602/603

کد خبر: 680581

وب گردی

وب گردی