بررسی عملکرد خط دفاعی؛ پرسپولیس اول شد،  سیاه جامگان و استقلال آخر

پرسپولیس در حال حاضر بهترین خط دفاعی و استقلال جزو تیم های ضعیف است.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در هفت هفته اخیر رقابت های لیگ برتر تنها دو گل دریافت کرده و خط دفاعی سرخ پوشان تاکنون بهترین عملکرد را داشته اند.

استقلال تهران
کمتر کسی فکر می کرد که استقلال با هزینه گزافی که داشته است بدترین عملکرد را داشته باشد. در این تیم بازیکنانی چون ووریا غفوری، امین حاج محمدی، مگویان، جانواریو، مجید حسینی، خسرو حیدری و پادوانی خط دفاعی را تشکیل می دهند. این نفرات در مجموع قراردادشان نزدیک به هفت میلیارد می رسد اما با توجه به هزینه های زیاد باشگاه استقلال تیم نتیجه دلخواه را نگرفته است و رحمتی در هفت هفته اخیر هشت بار دروازه اش باز شده است.

استقلال خوزستان
در خط دفاع استقلال بازیکنانی مثل محمد طیبی و عزت پورقاز حضور دارند اما شاگردان پورموسوی بدترین خط دفاعی را داشتند و تاکنون 12 بار دروازه تیم باز شده است.
البته استقلالی ها با مشکل بی پولی روبه رو شده اند و حتی چند هفته پیش دست به اعتصاب هم زدند و همین امر روی عملکرد آبی های خوزستانی تاثیرگذار بوده است.این تیم سال گذشته با همین نفرات توانست قهرمان لیگ شود و لقب شگفتی ساز لیگ پانزدهم را به خود اختصاص دهد اما الان در بدترین موقعیت قرارگرفته است.

سیاه جامگان

تیم فوتبال سیاه جامگان دومین تیمی است که بدترین عملکرد را در خط دفاعی داشته و در هفته 10 گل خورده است. بازیکنانی مثل رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده ،میثم حسینی و علی عسکری خط دفاع تیم را تشکیل داده اند.البته این تیم برخلاف تعداد گل بالایی که دریافت کرده است جایگاهش در جدول نسبت به دیگر تیم ها بهتر است.

پرسپولیس و تراکتورسازی

دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تاکنون بهترین عملکرد را داشته اند.پرسپولیس در هفت هفته اخیر تنها 2 گل خورده و تراکتورسازی 4 گل از حریفان دریافت کرده است.
خط دفاعی پرسپولیس را بازیکنان ملی پوشی مثل سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی تشکیل می دهند.

پرسپولیس و تراکتورسازی در حال حاضر در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

603/602

کد خبر: 680604

وب گردی

وب گردی